Když se Ashley probudil cítil chlad.Polovina postele byla prázdná.Bylo mu po ní smutno.
Zvedl se,a jako jediný vzhůru se vydal dolů do kuchyně.Na sobě měl jen volné tepláky.
Opřel se o rám dveří, a tiše pozoroval Marryrose která v kraťasích a tílku něco vařila a tancovala při tom do rytmu písničky.
Na tváři mu hrál úsměv. ,,Můžu pomoct?" Marry sebou trošku cukne a pak se otočí. ,,Jasně...Můžeš třeba nakrájet tu zeleninu." Ukáže na mísu se zelenou.Marryrose dělá k obědu zeleninový salát. ,,Teta a strejda jeli nějak pryč.Vrátí se zítra.." Ashley jen zabručí.Marryrose pozná že ho něco trápí..
Položí mu ruku na rameno, při čemž se Ash napne. ,,Co se děje??" Otočí se aby jí viděl do tváře. ,,No..Víš ehm.Nešla bys no....Nešla by si na večeři??"
Rose se zarazí.Opravdu jí zve na večeři??
No ale co teď??Když mu řekne že ne..Ublíží mu. Když mu řekne že jo.Utvoří si k ní ještě silnější vztah a potom mu stejně ublíží.
,,Půjdu ráda." Ashova tvář se rozzáří. ,,Vážně?" Dívka přikývne. ,,Tak dneska?Večer?V osm tady?" Na jeho tváří hraje široký úsměv. ,,Dobře..Budu tady." Chlapec zajásá a někam odejde.
Po něm přijdou ostatní. Jake se na ní kouká s nadějí v očích. ,,Doufám že nebudu litovat toho že jsem tě poslechla..." Jake jí objal. ,,Nebudeš...A teď chci detaily." ,,Jenom večeře.."Šeptne dívka.V Marryrose se teď střídají pocity. Udělala dobře nebo ne? Co k němu vlastně cítí?? Je to snad druh lásky? Dokázala by se zamilovat??Dokázala by říct osobě kterou miluje zbohem??
Bylo to pro ní frusrujicí. Byla natolik soustředěna na Ashe, že místo aby řízla do žluté papriky. Řízla sebe do ruky.
,,Au.."Sykla Marryrose.Po ruce jí tekla krev. Vzala útěrku,a snažila se zastavit krev.Ash nevěděl jakou kravatu si má vzít.Šel proto za Marry.Ta byla stále v kuchyni, již sama.Ostatní jí nechtěli rušit při vaření tak se odebrali do obývacího pokoje.
,,Marry jako---Ježiši!!" Když viděl krev začal panikařit. ,,To nic není jen jsem se řízla.." Dívka se ho snažila uklidnit...
,,Kde máte lékárničku??" ,,V koupel--"Byl fuč.Vrátil se,ani ne za minutu i s lékárničku. ,,Sedni si."Ukázal na židli.
Opatrně jí začal ruku ošetřovat.Dívala se do jeho tváře. Byl soustředěný na ošetřování..
Do kuchyně přišel Cc,a když spatřil všude krev jednoduše omdlel. ,,Kluci!!Cc viděl krev!"Houkl Ash. Přišel Jinxx.Popadl Cc-ho za ruce a odtáhl ho.
Marryrose se díval na zavázanou ruku. ,,Ale takhle to nemůžu dovařit..." Ash se tedy ujal nože...
Sám..Tedy za rad Marry dodělal oběd.
,,Tak...Ochutnej."Marryrose ochutnala salát. ,,Moc dobrý..Můžeme jít jíst."
Zatímco Rose šla pro ostatní,Ash prostřel stůl.
,,Dobrou chuť."Společně se pustili do jídla.Vlak zastavil na stanici..Z něho vystoupil vysoký,silný a na pohled přísný muž. Přes široké rameno měl hozenou krosnu, a v druhé ruce na níž měl vystouplé žíly,držel velkou cestovní tašku. Na sobě typické oblečení pro maňáká.
Otec Marryrose dostal povolení odjet domů za svou dcerou.A jel rád..Chtěl jí být na blízku do poslední chvíle.V pro někoho těžkých kanadách se vydal směr parkoviště,kde na něj již čekala jeho sestra.
Držel si chladnou tvář.Někde v kouktku duše chtěl aby si přítel její setry uvědomil s kým má tu čest.
Už v dálce viděl energickou Elizabeth...Ta o něm však neměla tušení...Přišel k ní a zezadu jí objal. ,,Chyběl jsem ti sesga??"
,,Dereku!"Hned ho pevně objala.
,,Ty si ale vyrostla ségra..Nebo to dělají ty podpatky??" Jako sourozenci se i v dospělosti škádlili.
,,Hahaha...Raději ti někoho představím."Vzala ho za ruku a vedla k Royovi.
Ten na sucho polkl při pohledu na Dereka. ,,Derek." Natáhl ruku jeho směrem. ,,Roy."Sykl při stisku jaký do toho Derek dal.
,,Tak a teď jedeme domů.Marry bude mít radost.Sice jí tam zaměstnávají kluci ale--" ,,Jaký kluci?" Při slově kluci, se ještě víc zamračil. ,,Řeknu ti to cestou..."Marryrose se s klukama koukala na film.Všichni byli zaujatí televizí,a nikdo z nich si nevšiml že v domě přibyly další tři osoby.
Marry měla na klíně malého Ashe,který spokojeně spal.Dívce přikryla jedna osoba oči. ,,Hádej.."Pověděl hlas Elizabeth. ,,Roy??" Typla si dívka.
,,Ne..." ,,Ashley??" ,,Já sem vedle tebe..." Dívka nahmatala osobu vedle ní..Opravdu to Ashley nebyl...Tak kdo teda??
Dívka neměla tušení kdo by to mohl být.Pomalu odkryla ruce ze svých oči
a otočila se..Do očí se jí nahrnuli slzy.Z jejího klína Ash sundal malého Ashe.A právě včas.
Marryrose se zvedla a skočila okolo krku jejího tatínka. Začala plakat.Nemohla uvěřit tomu že tady stojí a objímá ho.
,,No tak...Neplakej holčičko moje." Držel jí pevně jako by to bylo naposledy. ,,Tolik si mi chyběl tati..."Vzlyká dívka. ,,Ty mě taky.."Když Ashley uviděl otce Marryrose dost se lekl.Čekal že bude velkej a namakanej.Jenže si to nedokázal dost živě představit. V jeho hlavě se proháněla jedna jedina myšlenka. Až se její táta dozví že jí pozval na rande..Tedy na večeři... Zabije ho a ostatky někam zakope....
Třeba už Marryrose nebude chtít jít?!Zapomene na to nebo se bude chtít věnovat svému otci?! V tom případě by byl Ashley zachráněn..I když by ho to mrzelo.
,,Tati...Tohle je Jake,Jinxx,Cc tohle je Andy a nakonec Ash." Jeho jméno řekla s jemností, čehož si všiml a usmál se na ní.
,,A tohle..." Vezme malého Ashe do náruče. ,,Tohle je taky Ash."
Derek si je všechny prohlíží s vražednou tváří.A nejvíc Ashe.
,,Kluci tohle je můj taťka Derek."
Marryrose nemohla být více šťastná.Konečně měla pohromadě celou rodinu.Jako první se odhodlal Ashely. ,,Ehm.Těší mě..Jsem Ashley Purdy." Derek mu silně stiskne ruku. ,,Derek." ,,Tati..On tu ruku potřebuje.Živí se jí." Opravdu mu ruku pustil.Pak s představili i ostatní.
,,Tak mi pojď říct jak si se tu měla."Společně si sedli. Marryrose mu začala vyprávět co všechno se odehrálo za jeho nepřítomnosti.Nezapomněla ani na setkání s klukama,kteří celou dobu také poslouchali...
,,No teda...Stalo se toho opravdu hodně.."Obejme Derek svou malou holčičku. ,,Už máš plány na večer??" Zeptal se. ,,Vlastně jo....Ehm Ashley mě pozval na večeři."
Když uslyšel své jméno ztuhl. Pohlédl na Dereka jehož oči říkali Si mrtvý... ,,No..Ale jestli chceš být s otcem tak--" ,,Ne..S tátou si popovídam zítra..." Ashley měl na mysli jen jedno..A to že tohle k jeho konec.1050 slov.