Strach

1.1K 96 2
                                    

Pět párů očí hledí na spící dvojdi.
Cc vášnivé fotí,a Jinxx se rozplývá nad tím jak sladcí jsou.
Andy s Jakeam pijí kávu a kroutí nad nimi hlavou.
,,Sou jako cukroví jednorožci!!" Zapištěl Cc. Čímž oba vzbudil.
,,No skvěle!! Teď je to je jeden sladkej rozespalej jednorožec a jeden nastvanej jednorožec..." Podotkne Andy.
Když Cc zpozoroval naštvaný pohled Ashe dál se na útěk..
,,Christiane já tě zabiju!!" Jako malí kluci se začali honit.

Marryrose se zmateně koukala jak se dva již dospělý muži honí jako pěti leté děti. Možná by se i smála kdyby přešla bolest na hrudi... Nechtěla nikoho zbytečně plašit,proto si tuto skutečnost nechala pro sebe...
,,Jdu do vany..." Zvedla se,a snažila se nedat najevo že jí není dobře.
Zavřela se v koupelně a přiložila si dlaň na hruď. Z poličky vezme prášky a doufá že zaberou...
Cítí na sobě že se pomalu,ale jistě blíží ke konci..K úplnému konci.
Marryrose si dala horkou koupel. A doufala že jí bude líp.

Ash chytil Cc-ho,ale místo toho aby fotky hned vymazal tak si je poslal a pak teprve smazal.
Pociťoval jako by se mělo něco stát..Něco špatného...
Jenže nevěděl co.
,,Kluci je snídaně..."Zavolala Elizabeth.Všichni přítomni sebou trhly. Ani jeden nepostřehl že by tudy prošla.
Sesedli si tedy v jídelně.Pak přišel i Roy. Chyběla tedy jenom Marryrose a Derek.

Po chvíli dorazil i Derek. ,,Jak si se vyspal v posteli brácho??" Elizabeth si do něj rýpla. ,,Upřímně??Ta postel je hrozná!" Zlomene si sedl na zádech. ,,No tak promiň ze je ta postel měkká..Že já tam neposlala spát kluky!" Při její poznámce se zamracil. Zrovna se mu nelíbilo ze banda kluků spí s jeho dcerou v jednom pokoji. Trpěl to jen proto že je má Marry tak ráda.

,,Dobré ráno.." Všechny pohledy se zaměří na Rose. ,,Dobré zlato." Pozdraví jí Derek.Ona mu dá pusu na tvář a sedne si vedle něj.
Ash z ni nezpouští oči.Po včerejší večeři mu přijde ještě krásnější než předtím.

,,A jak jste si to včera užili??" Ptá se Elizabeth při snídani. ,,Bylo to moc hezky.." Marry se zářivě usměje na Ashe,což ho zahřeje u srdce.
Její úsměv je jako úsměv anděla. Ona je jeho anděl.A vždycky jím bude. Její úsměv se vyrovná úsměvu každé Antické bohyně. Je to jako by se díval na Slunce a Měsíc v jedné jediné osobě.

Když se na ní Ashley díval.Na celou její osobu.Všiml si že něco není v pořádku...Z jejího krásného úsměvu se stával falešný. V očích měla snad slzy?
A hruď se ji zvedala v nepravidelných intervalech. Začínal mít srach.Jenže ona se tvářila že je všechno v pořádku.

,,Půjdeme ven??" Otázal se Andy. ,,To je dobrý nápad.Marry by vám to tady mohla ukázat.." Usmála se Elizabeth.
Na to se všichni zvedli a chtěli se jít připravit, jenže je zastavila Marryrose.
V jednu chvíli se držela linky.A v té druhé upadla do mdlob.

Jako první z ni byl Derek.Elizabeth šla volat záchranku a ostatní popadl strach.Takový jako nikdy.

500 slov.
Dnes je to kratší.Ovšem schválně.


Fallen Angel✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat