Gitti

18 3 0
                                    

Kimse bizi görmüyor kimse bizi duymuyor hiçkimsenin bilmediği bir sır olıcağız dedim beni anlamadı demekki gitmekte kararlıydı evet evet tamı tamına bugün gitti tarihi kazıyalım gençler 23.01.2017 o gitti arkasından gittim defol git siktir git dedi hep giderdi zaten alışmıştım hep giderdi ama geri de gelirdi içimde tek bir korku vardı ya gelmezse ? Ya birdaha hiç gelmezse ? Eve geldiğini fark ettim sonra içeriye adımımı attım ve sanki sanki ev üzerime çökücekmiş gibiydi bağırdım ama içimden bağırmışım duymadılar akşama rakı balık planlıyorum şarap da olurdu ama şarap içicek kadın da yok adam da yok tek başıma rakı balık yelkovanlar akrepler birbirini kovalar ve ben gece kör kütük sarhoş olurum ve ağlamaya Başlarım geri gel ulan diye bu hep böyledir ve sonra yanımda olanlar belli olur zaten Sımon Clary Teodor David evet bunlar sadece benim gördüğüm ama diğer mankafaların görmediği hayali kardeşlerim arkadaşlarım aslında bence gitmekte haklıydı ya şizofren birini kim sever ki kim aşık olur ama ben onun kokusuna geçtiği yollara aşıktım biraz daha koşayım ben peşinden gün gelicek kalbimde bi soğukluk oluşacak ve ondan nefret edicem nasıl olsa koşucam peşinden evet ben gerizrkalıyım haklısınız ama o her gittiğinde ben ağlıyorum ve beni üzen birine sevgim azalıyo şuan ona olan sevgim %50 ve belliki o %10 a kadar ulaşıcak.(gerçek yosun Hazal hikayesidir)

Şizofren Notlar Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin