Eskilerden Birine (Y)

24 3 0
                                    

Seni Unuttum...
Gittim en yakın bir marketten Toblorene aldım normalde çikolata sevmem ama almak istedim işte içinden badem çıktı çok değişik bir tadı vardı herkese öneririm iki lira sudan ucuz neyse dikkat et hava çok soğuk sıkı giyin dışarı öyle çık eğer illa çıkıcaksan o sana kıyamadığım için kendime kıydığım o boyunluğu tak neyse sen dışarı çıkmazsın bilirim seni o beni mahvedicek ailenle vakit geçirmek varken neden çıkasın ki zaten sobanın yanında otur soba derken kömür fiyatından bahsetmiş mıydım sana ben ? Neyse sen sormuş ol ben anlatıyım en iyisi televizyon izle sen ayrılık dizilerine bak özellikle belki seversin hani böle çok mutlular iken birden bire ayrılanlara bak sonra aynı ben deyip kendini kutla hadi! Kutla dedim de  bak sormayı unuttum yılbaşında nerdeydin naptınız kiminle 10dan geriye saydınız ne hediye aldılar sana noel babayı gördün mü ? Söylemeyi unuttum bu senede çıkmadı bana amorti dedikleri doğruymuş yine nr aşkta ne de kumarda kazanamadık... Kim bilir hangi zengin iş adamının göbekli oğluna çıkmıştır o da hangi para yiyici hatunlarla yer bunu ikimizde bilemeyiz. Neyse zenginin parası bizim çenemizi yorar en iyisi biz konumuza dönelim ben bir sigara yakıp geliyorum burda ol olur mu daha anlatacaklarım var sana...
Sahi ona da zam geldi dimi
En iyisi yakmamak
Ya birşey soracağım sana
Unut beni demiştin beni becerebilmiş miyim ?

Şizofren Notlar Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin