#1

223 12 2
                                    

Buna sunt Andra. Am 16 ani si o viata de cacat.De ce? Pentru ca eu mereu arat la exterior opusul ce simt pe interior, adica sunt vesela mereu dar la interior sunt inundată de lacrimi. Nu prea am prieteni. Am o singura prietena, Crina. Nu îmi place de nimeni. Am avut doi iubiti pana acum. Unul mai idiot ca celalalt.
Nu ii iubeam cu adevarat dar am fost cu ei împreună doar ca sa nu mai fiu singura din clasa fara iubit. Toate fetele isi băteau joc de mine. Bine înafara de Crina.
"Nici un băiat nu te place Andra.Hahahaha. Esti o fraiera mare."
Ma deranja aceste insulte si am facut doua greseli mari care le am regretat mai tarziu.
Câteodată ma gândesc ca as vrea sa fiu cu cineva pe care il iubesc cu adevarat. Dar stiu ca asta este doar in imaginatia mea si nu se va intampla niciodată asta.
Crina îmi spunea mereu:
"Este cineva si pentru tine dar trebuie sa il descoperi singura."
Mereu Crina a fost o fata inteligentă si nu lasa pe nimeni sa o calce in picioare. Este intr-un fel un model pentru mine sau o sora mai mare de la care am ce sa învăț. Asta e singura parte frumoasa din viata mea de cacat. Fiindca sunt prietena cu o asemenea fata.

-------------------------------------------------------------
Hey buna! Am scris primul capitol din carte! Stiti cartea mea O Viata amuzanta? In acea carte arat cum su nr la exterior. In aceasta carte arat de fapt cum sunt pe interior. Nimeni nu stie de fapt cum sunt eu pe interior.

Singura...Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum