#11

88 5 0
                                    

-Andra! Stai trebuie sa vorbim! Imi spune el venind catre camera mea. Andra!
-Am auzit ce vorbeai cu Crina.
-Andra... te iubesc! Credema!
-Alin...
-Andra, tu ce simti pentru mine?
-Alin... si eu te iubesc, dar...
  Inainte sa ma lase sa termin, Alin ma ia in brate si ma cuprinde intrun sarut atat de lung, salbatic si pasional.   Si ne oprim doar din lipsa aerului.  As fi vrut sa nu se mai termine.  Ma facea sa ma topesc.  Dupa asta am stat si neam privit zeci de minute fara sa spuna nici unul din noi ceva. De o data ma strigat Crina rupand tacerea.
-Andra! Ce faceti de nu mai veniti?
- Stai ca vin acum. Raspund eu si ma  desprin din bratele lui. 
 
*Alin povesteste*
  Nu credeam ca ma iubeste si ea. Dar dupa acel sarut nu cred ca a mintit. Este cea mai tare fata. De cand am vazuto in acest an scolar a inceput sa imi placa de Andra.  

*23:00*
-Fetelor la culcare maine e ultima zi de scoala inainte de vacanta de vara. 
-Yey! Spun fetele in acelas timp. Mergem in vacanta!   Anul asta neam hotarat sa mergem impreuna in vacanta pe o insula.  Acolo aveam o casa de vacanta inchiriata.

*7:00*
*Andra povesteste*
Am sculato si pe Crina. Neam facut rutina de dimineata neam imbracat si am plecat. Aveam doar 4 ore dupa care ne duceam acasa ne luam bagajele si plecam.

*14:00*
Suntem pe drum. Mergem cu avionul.  Eu stateam pe o laterala  singura. De la locul lui sa deplasat Alin ca sa vina la mine. Crina era mai infata cu un baiat.  Dupa ce a ajuns Alin pe locul de langa mine au fost niste turbulente care miau creat panica. 
-Nu sa intamplat nimic au fost doar niste mici turbulente.  imi spune el si ma ia in brate iar atunci am adormit.
-Andra hai trezestete am ajuns!  Imi spune el la ureche. Aveam parul in toate directile ceea ce  la facut sa bufneasca in ras.
-De ce razi?
-Stii parul tau arata cam...
- O de parca al tau ar fi mai bun. Spun asta si incep sa imi aranjez  parul.
Am ajuns la  casa de vacanta din pacate avea doar doua dormitoare decii  insemna ca cineva trebuia sa doarma in pereche.  Am tras la sort iar mie mia picat exact cu Alin. Ok am intrat in camere ca sa ne ducem bagajele iar la noi in camera era un singur pat. Era cam jenant.  Oricum am decis sa margem la plaja dupa ce mancam. Mam dus cu Crina sa ne luam costumele iar pe Alin a ramas ca il asteptam la plaja. Pana a venit la plaja si Alin... Crina era in apa iar eu la plaja. Wow Alin avea niste patratele pe abdomen doar doar sa te topesti.
-Ce faci ,tu nu te bagi in apa? Doar nu ai de gand sa ramai pe plaja?
-Ba da raman pe plaja. Ai vreo problema?
  Nu imi spune nimic si ma ia pe sus in stil mireasa si ma arunca in apa.  Noroc ca stiu sa inot.  Ies din apa cu parul ud cu impresia ca Alin a ramas in apa.  Deodata tresar cand doua maini ma ating. Ma intorc iar in spatele meu sta Alin care ma apuca de mijloc si ma trage spre el pana cand ne atingem.

*Alin povesteste*
O trag spre mine si o sarut salbatic ea parca sar topii in bratele mele. Ea chiar ma place, si mult. O ador.

*Andra povesteste*
O mama ii ador buzele. Nu vreau  sa se mai termine vreodata.

-------------------------------------------------------------
Hey buna! Cam lung capitolul. Stiu dar sper sa va placa.  Pup ♡♡♡♡♡

Singura...Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum