*Crina povesteste*
La cat de indragostiti sunt ar trebuii sa ii las singuri in seara asta. Sa nu le stau in cale. Merg in club. Oricum mai avem doar cateva zile pana plecam acasa.
-Andra, Alin deseara nu voi mai fii aici ma duc in club ne vedem maine dimineata.
-Bine dar ai grija! Imi spun ei. Sa va dau o descriere acum despre amandoi.
Andra este o fata desteapta si mereu a avut grija de mine ca si cum ar fi fost mama mea.
Alin este o fire vesela mereu ma facut sa zambesc cand eram trista.
Se vor potrivii in preuna.
*22:00*
-Pa Andra! Pa Alin! Le spun eu si plec din casa.
-Pa Crina sa ai grija!*Andra povesteste*
-Acum ca(,) Crina e plecat in noaptea asta poti sa dormi in camera ei. Spun asta putin regretand ce tocmai mia iesit din gura.
-Da cum spui tu. Hei ne uitam la un film?
-Da de ce nu? Fac eu floricelele.
Spun si ma duc la bucatarie pregatind popcornul el alegand filmul.
-Ai ales filmul Alin?
-Da! Apropo sper ca iti plac filmele de actiune.
-Le ador!
-Haide ca incepe!
Ma duc asezandu-ma pe canapea langa el.
-Ce faci Alin?
-Iau si eu popcorn. Ce- ar trebuii sa fac?
-Fa-ti singur, mie foame.
-Nehalito! Spune furand un pumn de floricele iar eu dandui peste mana.
-Raule ti-am zis ca mie foame! Spun asta lund un pumn de popcorn si aruncandu-i in fata. Iar el vazandumi gestul ma imite. Intre noi doi se isca o bataie cu popcorn.
-Bine gata din cauza ta s-au terminat floricelele.
-A mea? Bine! Il vad cum vine spre mine cu un zambet pe fata. Ii arunc o perna de pe canapea in fata ca sa am timp sa fug.
Dar nu dureaza mult ca ma prinde de mijloc ma intoarce cu fata catre el si ma saruta cu pasiune. Aceiasi senzatie ca si prima oara cand ma sarutat am simtit-o acum. Era minunat.-------------------------------------------------------------
Heey buna! Am pus si capitolul asta. Sper sa va placa. Va pup♡♡♡
CITEȘTI
Singura...
Teen FictionAndra:o fata singura mai timida cu o singura prietena. Alin: un baiat chipes dragut si simpatic. Crina: prietena Andrei si o fata dura. Nate: Un idiot fara scrupule. Emma:Mama Andrei. Daniel: Tatal Andrei. Sara:Mama lui Alin si a lui Crina. Crist...