#14

75 5 2
                                    

Merg in club sa vad ce se intampla iar acolo il vad pe Alin care statea intins pe jos plin de sange in zona abdomenului.
-Nate ce i-ai facut dobitocule. Tip eu plangand dar nu era nimeni.
Chem salvarea. In nici cinci minute vine ambulanta si il duce la spital. Eu urc in masina  unde era Crina care era undeva in spatele clubului asa ca auzise doar impuscatura dar nu stia ce se intampla.
-Ce sa intamplat de ce plangi?
-C-Crina f-fra-fratele tau este l-la spi-spital.
Spun eu balbainduma.
-Ce? Ce ia facut nenorocitul acela?
-La inpuscat in abdomen.
-Haide sa mergem!
-Dar nu stiu sa conduc!
-Date ca stiu eu. Eu l-am invatat pe Alin cu toate ca nu are carnet dar ma rog. Haide sa pornim.
                             *********
-Doctor! Doctor! Cat de rau este Alin? Va rog spuneti-mi!
-O sa fie bine Crina! Lasa doctori sa-si faca treaba!
-Domnisoara, pacientul a iesit din operatie, noroc ca am putut sa ii scoatem glontul. Spune doctorul catre Crina.
-Vezi Crina o sa se rezolve! Haide dute la el in salon. Ma duc sa iau cate ceva sa mananci ca nu ai mai mancat nimic de cateva ore bune si o sa  slabesti si mai mult.
- Bine! Pa!
-Pa !

*Crina povesteste*
*In salon*
-Te rog trezestete! O sa te razbun credema  dar acum trezestete din coma aia! Te rog...
  Andra mia adus de mancare dar nu am putut manca  am luat doar o gura de apa.
-Andra te las si pe tine in salon. Merg sa beau o cafea.
-Bine dar vezi sa infuleci si tu  cate ceva. Ca prea esti slabita.
-Bine...
Nu mai suport... Alin este in coma de doua zile deja. Nu mai pot. Cu ce am gresit Doamne sa il tii atat in coma pe fratele meu?   Trezeste-l Doamne te rog!

-------------------------------------------------------------
Ce credeti, Alin se va trezi? Sau nu? Sper ca va placut si acest capitol. ♡♡♡

Singura...Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum