#4

121 8 1
                                    

*Ora 17:00 *
Tocmai ce am terminat de invatat când aud un ciocanit la usa.
-Cine e? intreb uitanduma pe vizor.
-Nate.
Sînt uimită cum a stiut asta sa găsească adresa mea?
Ii deschid usa si el ma saluta politicos.
-Buna ce cauti aici? Il intreb eu.
-Am venit sa te vad.
-Stai tu de unde stii unde stau? Mai urmarit?
- Nu asta e important. Si da team urmarit. E vreo problema?
Auzi la el daca e vreo problema.
-Da este o mare problema ca ma urmăresti. Te rog sa nu mai vii aici! Spun asta si ii inchid usa in nas si încui bine usa ca nu cumva nebunul asta sa intre peste mine noaptea.
Ma pun in pat si ma gândesc la ce sa intamplat. Îmi venise foame. Mi Am pregătit niste spaghete  si am mancat impreuna cu niste chiftele. Deodată aud telefonul vibrand pesemne ca am primit un mesaj. 
-Buna iubito!
-Cine esti?
-Ma cunosti deja. Sunt Nate
- Nate!? De unde ai numărul meu?
- Nu contează.
-Lasama  in pace tu chiar esti nebun.
-Sa ai un somn usor iubito.
- Nu sunt  iubita ta!
- Pa!
Off Doamne acest băiat este nebun dea dreptul.    O sun pe Crina si o intreb daca ea ia dat numărul meu. Ea mia spus ca nu si atunci i am povestit ce sa intamplat.
In dimineata urmatoare ma trezesc îmi fac rutina de dimineata si ma îmbrac in niste pantaloni scurți nergri cu o bustiera neagra si un maieu rosu care lasă sa se vadă bustiera si niste adidasi cu platforma.  Cred ca vi se pare ca ma îmbrac prea indecent pentru scoala. Da asa este dar nu prea îmi pasă ce spun profesorii despre tinuta mea.  Îmi las parul lăsat pe spate in valuri.  Îmi iau gheozdanul si plec din bloc.

___________________________________________
Yey am scris si acest capitol sper sa va placa. ♡♡♡♡♡♡♡♡

Singura...Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum