#15

67 5 2
                                    

*Andra povesteste*

Sunt cu el de 2 saptamani. Nu se mai trezeste.

*Alin povesteste*
Negru numai negru. Vad o singura luminita care devine tot mai mare, o lumina foarte mare. Ma trezesc intr-o camera. Andra dormea pe un scaun langa mine iar Crina tocmai intra pe usa.

*Crina povesteste*
-Andra trezestete! Alin a deschis ochii. Spun eu bucurandu-ma.
-Insfarsit dupa atata timp. Spune Andra si se duce langa Alin. Iar eu ii urmez gestul.

*Alin povesteste*
-Andra, Crina ce s-a intamplat?
-Ai fost impuscat de Nate si ai stat in coma vreo 2 saptamani.  Am ramas mut adica am dormit 14 zile.

                           ***
Am ajuns acasa eram fericit ca o vad din nou pe Andra.  Mi-a fost dor de ea si de Crina. 
-La ce te gandesti?
-...
-Hey pamantul catre Alin!
-Ce? Nu mi-am dat seama ca vorbesti cu mine Andra.
-La ce te gandesti?
-Ma bucur ca va vad!
-Trebuie sa iti spun ceva...
-Ce e nu ma speria!
-O sa plec!
-Ce? Unde? Cand?
-Maine la pranz si o sa plec in America la parintii mei. Sa imi reincep viata. Nu mai suport sa stau aici.
-Dar de ce?

*Andra povesteste*
-Pentru ca... las-o balta...
Ma duc la mine in camera sa imi termin bagajele. Deodata doua maini puternice ma cuprind in jurul taliei si ma ridica pe sus. Ma intoarce cu fata catre el era Alin.
-Spunemi de ce pleci!
-Pentru ca... timp ce tu ai fost in coma Nate ma rapit si ma violat.  Crina stie ca voi pleca si stie si ca am fost rapita de Nate. M-a lasat sa plec cu condita sa nu spun nimanui.
-Puteai sa-mi spui...
Ma aduce cu(,) corpul meu plapand pana langa al lui si ma saruta.

-------------------------------------------------------------
Hey buna! Scuze ca a durat atat pans am publicat acest capitol.  Sper ca va placut!♡♡♡

Singura...Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum