#10

75 9 0
                                    

Am ajuns acasa. Neam pus sa mancam. Se hotarase si Crina sa ramana la noi. Mam pus pe o laterala a mesei. Iar Alin se pusese langa mine. Iar in fata mea statea Crina. Am mancat ce am gasit prin frigider. 
Crina dormea in camera cu mine. 
*Alin povesteste*
In timp ce vorbeam cu (,) Crina, fara sa imi dau seama am pus mana pe piciorul Andrei. Cand miam dat seama ce fac lam luat repede facando sa scoata un mic chicot.  Crina se uita la mine.
-Alin! Cand mergem sa ne culcam o sa vin sa discutam ceva.
Am dat de dracu. Cand spune Crina sa discutam sigur nu e bine.
Deci era vemea sa ne culcam. Vai de capul meu!
- Alin! Vai de mine ma striga.
-Vin!
-Ce iai facut Andrei de a chicotit?
-Ammmm... nimic!
-Aha... sigur iai facut tu ceva! Te cunosc!  Tu simti ceva pentru Andra? 
Ah acum ce o sai spun? Normal ca imi place, o iubesc.
-Spune odata Alin!
-A............ O iubesc! Gata esti fericita? O iubesc! Acum... mai ramane doar sai spun si ei asta.
-Nu cred ca ar fi greu si imi spune aratand cu degetul spre o fata care sta ascultand la usa. Era Andra care se dusese in camera ei.
-Andra  stai!
- Dute la ea iar daca o faci sa sufere te omor cu mana mea frate.

*Andra povesteste*
Oare e adevarat ce a spus? Ma iubeste? Ce frumos ar fi dar cu toate ca si eu il iubesc nu cred ca va fi cum imi imaginam.

__________________________________________
wow capitolul 10.  Credeti ca Andra si cu Alin vor avea un final fericit?  Multjmesc ca imi urmariti cartea. Va pup!♡♡♡♡♡

Singura...Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum