Epilog

58 7 4
                                    

*Dupa 4 ani*
Andra si Alin au o fetita si un baietel in varsta de 4 ani. Da gemeni. Pe fetita au botezato Adele iar pe bailetel Matteo. Erau o familie asa de fericita. Andra a inceput fa a curse de masini. Numele ei fiind "Regina pistei" deoarece castiga toate cursele. Dar asta nu era tot ce facea. Ea impreuna cu sotul ei au intrat in mafie  facand trafic de droguri si tigari. Copii nu stiiau de asta. Trebuiau sa  afle la varsta de 16 ani. Trebuiau sa isi pazeasca spatele la orice coltisor deoarece aveau foarte multi dusmani.  Ei aveau o avere foarte mare fiind bogati. Parintii leau spus ca nu e bine ce fac dar nu au ascultat.  Cel mai de temut dintre dusmanii lur este Gregorio Nego. El vrea sa le rapeasca copii si sai omoare iar de aceea Andra si Alin sunt foarte grijulii cu ei. Din pacate saracii copii au ramas orfani la varsta de 10 ani deoarece parintii lor au fost omorati. Au fost despartiti unul de altul.  Fiecare a fost luat de catre cineva care a avut grija de el. Fiecare stia despre celalalt ca este mort dar defapt amandoi traiau. La varsta in care au implinit 20 de ani au aflat despre parintii lor. Ei s-au regasit si au aflat ca sunt frati.  Ei nu fac aceeasi gresala ca printii lor. Adica sa devina mafioti. Adele este designer vestimentar exact ce vroia mama ei sa faca daca nu se baga in mafie. Matteo este un afacerist bogat. Amandoi locuiesc impreuna cu bunicii din partea mamei la New York. Pe bunicii din partea tatalui ii viziteaza saptamanal fiind in acelas oras cu ei. 

~~~~~~~~~~~~~~♡♡♡~~~~~~~~~~~~~~~~
Buna! Am terminat cartea sper sa ava placa. Vreau un singur lucru sa stiu daca vreti sa fac volumul 2 cu viata copiilor.

Singura...Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum