#3

130 9 0
                                    

Sa sfarsit si ziua asta de scoala. O pornesc spre casa.  Mi am băgat căstile in urechi si am pornit muzica. Pe drum am dat peste un băiat, fiind atenta la telefon.
-Scuze! Spune el
- Pe mine sa ma scuzi pentru ca nu eram atenta. Spun eu putin rusinata.  Bine pa!
-Stai! Cum te cheamă?
-Andra. Pe tine?
-Nate. Îmi pare bine sa te cunosc.
-Si mie. Pai eu trebuie sa ajung acasa. Pa!
-Pa!
Ajung acasa. Ma duc sa mănânc iar apoi ma apuc de invatat. 
In timp ce mâncăm ma gândeam la Nate.
Era un băiat îmbrăcat dragut si lejer. Avea ochii albastrii si parul blond. 
Dar oricum eu trebuie sa îmi vad de treabă mea. 
*Telefonul suna*
-Alo?
-Cine era tipul ala dragut cu care vorbeai?
-Il cheamă Nate. Si ne-am cunoscut datorită ca eram atenta la telefon si am dat peste el.
-Iauzi! Andra are iubit, Andra are iubit!
Asa ii place ei sa ma enerveze.
-Offfff Crina, ce ma enervezi.
*Apel încheiat*
Incep sa rad.
  Ma duc in dormitor si ma apuc de invatat.
Eu locuiam intr-un apartament cam micuț cu un dormitor o baie, o bucatarie si un living. In dormitor exista normal un pat, o mobila drăguță pe culoarea crem si un televizor. Iar în living o canapea 2 fotolii încă un televizor si o mini biblioteca.
Cum vam zis nu aveam un apartament mare. Era apartamentul meu.  Ai mei mi lua cumparat inainte sa plece in strainatate. Si atunci o lacrima mi se prelungeste pe obraz. Îmi era foarte dor de ei.

-------------------------------------------------------------
Hey buna am facut si capitolul asta sper sa va placa. ♡♡♡

Singura...Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum