twenty seven / epilogue "LETTER"

6.7K 463 337
                                    

Biricik oğlum Jimin,

Söyleyeceğim şeye nereden başlayacağımı bilmiyorum. Aslında çok uzatmadan bitirmek istiyorum ama bunu becerebilir miyim emin değilim. Bu mektubu yazıyorum çünkü gerçeği eninde sonunda öğrenmeni istiyorum. Şimdi sana bunları yüz yüze anlatamam. Henüz 7 yaşındasın ve bunları kavrayabilmen için çok küçüksün. Akli erginliğe eriştiğinde her şeyi anlatmak istiyorum fakat kimsenin ne zamana kadar yaşayacağı belli olmuyor maalesef. Yaşam garantimiz yok. Bu yüzden sana bir mektup yazmaya karar verdim. Eğer bana bir şey olursa mektubu okuyarak her şeyi öğrenebilirsin. Bir şekilde bu mektubu sana ulaştırmaya çalışacağım.

Sadede gelirsek... Yaklaşık bir sene öncesine kadar hiçbir şey bilmiyordum fakat öğrendim. Öğrendiğimde ne kadar hayal kırıklığına uğradığımı tahmin edemezsin. Araştırdım, sorguladım. Yaptığım araştırmalar sonucunda da öğrendiğim şeyin doğruluğunu kesinleştirdim. Bu şeyin ne olduğuna gelirsek... Jungkook senin kardeşin, Jimin. Babanın Jungkook'un annesiyle olan gayrimeşru ilişkisi sonucu doğan bir çocuk. Fakat bunu ne ben biliyordum ne de Jungkook'un babası biliyor. Yani aslında biyolojik olmayan babası.

Gerçekten ne tepki vereceğimi bilemedim. Bu benim için o kadar zor bir durum ki. Komşum olan kadın ve eşimin gizli ilişki yaşamış olması korkunç bir durum. Üstelik Jungkook ve ailesinin bizim yakınımızdaki bir evde oturmalarını sağlayan kişi de babandı. Belki de Jungkook'a yakın olmak istiyordu, bilmiyorum. Bu ilişki komşuluk sonrası başlayan bir ilişki değildi yani. Daha önceden yaşanmıştı ve sonrası gelmişti.

Siz Jungkook ile iyi anlaşmaya başlayınca hiçbir sorun çıkartmadım. Zaten kimse benim bunu bildiğimi bilmiyordu. Onunla çok yakın oldunuz, gerçek kardeş gibi... Bu nedensizce hoşuma gitti. Şu an her şey benim için çok zor ama katlanmaya çalışıyorum.

Bu mektubu okuduğunda-hangi yaşta olduğun önemli değil- umarım hala kardeşinle iyi anlaşıyorsundur ve birliktesinizdir. Baban ve onun annesi bir hataya düşmüş olabilirler fakat bu hatada Jungkook en masum olan kişi. Onun da hiçbir şeyden haberi yok. Öğrendiğinde istersen söyle, bunu sana bırakıyorum.

Jungkook senin başka bir anneden kardeşin olsa da lütfen ona öz kardeşinmiş gibi bak ve her daim onu kolla. Yanından uzaklaştırma, yakınlarında tut. Birbirinize sahip çıkın. İkinizin de birbirinize ihtiyacı var Jimin. Sana her şeyden çok güveniyorum.

Dediğim gibi, bu mektubu sana ulaştırmaya çalışacağım. Eğer şu an mektubu okuyorsan bunu başarmışım demektir. Sakın bu mektubu okuduktan sonra kimseye karşı fikrin değişmesin. Ne babana karşı ne de başkasına. Özellikle de Jungkook'a. Onu hep sev ve ne olursa olsun gitmesine izin verme.

Seni seviyorum biriciğim.

Annen.

●●●●●

Böyle bir final beklenmediğini tahmin edebiliyorum ama hikayeye başlarken hayal ettiğim final buydu.

Aslında Jungkook Jimin'i ararken abisini aramış oluyordu yani. Sevdiği kişiyi aradığını düşünürken aslında aradığı kardeşiydi. :')

Hikaye kısa hikaye kategorisinde #4 bile oldu. Her şey için teşekkürler♡

Dilerseniz diğer kitaplarıma bakabilirsiniz veya merak ettiğiniz sorular varsa mesaj, yorum atarak sorabilirsiniz.

Görüşürüz :)

arsonphobia •  jikookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin