Yuju Pov
Kehidupan aku tidak seperti kehidupan orang lain. Appa dengan Omma aku tidak ambil peduli pasal diri aku.
Suatu hari Omma dan appa aku nak aku berkahwin dengan namja yang aku tak suka. Namja yang kejam. Kekejaman nya tiada siapa yang tahu dan nama dia ialah.
" Jungkook "
Ya Jungkook. Dia namja yang kejam. Kaki perempuan, Kaki minum, Kaki club, kaki pukul.
"Omma nie aku tak suka dengan dia. Dia paksa aku kahwin dengan namja tu, aku tak nak."
Selepas hari kejadian yang omma dan appa aku kata aku akan berkahwin dengan Jungkook aku tidak dapat berbuat apa-ii lagi dah.
Aku pun terima kenyataan yang aku akan berkahwin dengan namja kejam yang aku tidak suka. Kehidupan rumah tangga kita orang memang tidak seperti pasangan yang lain.
Setiap hari..
"Yuju!! Tolong basuh baju aku, tolong ambik air aku."
Aku kena ikut arahan dia. Kalau aku tak ikut arahan dia, memang aku akan kena penumbuk, terajang, dan lain-lain dari dia.
Bibir aku lebam, pipi aku lebam. Mata aku lebam boleh dikatakan hapir seluruh badan aku lebam.
Aku harap yang aku dapat lepaskan diri dari kehidupan aku sekarang nie. Pergi jauh dari suami yang kejam. Keluar dari rumah yang macam neraka.
* SKIP *
■ Di rumah ■
Aku tengah sibuk nak menjemur baju aku dan baju mamat yang bergelar suami aku. Aku memandang ke arah Jungkook yang sedang di buai mimpi yang indahnya. Aku mengambil kesempatan untuk lari dari rumah.
"Inilah masanya Yuju."
Aku cepat-ii mengemas kain baju aku dan di sumbat ke dalam beg baju. Aku mengambil barang yang patut aku bawa sekali. Selesai aku mengemas aku pun perlahan-ii keluar dari bilik aku, mujurlah bilik aku di tingkat bawah.
Aku nampak Jungkook masih lagi di buai mimpi. Aku jalan ke arah pintu utama dengan diam.
"Sayang nak pergi mana tu~"
Aku tersentak. Aku terdengar suara Jungkook. Aku berpaling memandang ke arah Jungkook. Posisi badannya sudah berubah dari baring berubah menjadi duduk. *paham-ii jer lh*
"Err...saya na...nak...per...gi..rumah....omma.."
Dengan tergagap-gagap aku membalas persoalannya tadi. Dia bangun dari tempat duduknya. Jantung aku mengepam semakin laju. Rasa takut menguasai diri aku. Jungkook datang mendekatiku.
"Nak buat apa pergi rumah omma tu. Oppa kan ada."
Aku tidak membalas apa-apa kaki aku mengeletar tangan aku pun turut mengeletar. Jari jemari Jungkook mengusar pipi aku. Aku memejamkan mata kerana takut.
Tangannya mula menarik rambut aku yang panjang. Aku terasa amat sakit sekali.
"Aku tanya kau nie buat apa kau nak pergi ke rumah omma tu!!"
Aku cuba nak bersuara tapi tidak mampu. Badan aku seolah-olah merelakan sahaja dia memukul aku.
"Aku tanya lagi sekali. Kali nie kau tak jawab siap kau. Kau nak buat apa pergi rumah omma tu!!"
Aku tidak membalas juga. Mulut aku macam dikunci. Jungkook menarik rambut aku dengan sekuat hatinya, kesakitan di kepala aku turut memainkan peranan nya.
"Kau tak nak jawab ya."
Jungkook menolak aku ke tepi. Aku jatuh terduduk, air mata aku mula mengalir dengan deras. Jungkook melonggarkan talipinggangnya. Kemudian dia mula memukul aku. Kesakitan yang aku rasa ini membuat aku semakin membenci Jungkook.
Kepala aku terasa pening. Pandangan mata aku semakin kabur. Semakin lama semakin gelap pemandangan ku. Badan aku terasa sakit dan lemah. Dugaan apakah ini.
* Bersambung *
Vote ⛤
Komen 💬
Sorry part nie agak pendek. Sorry kalau ada typo atau kesalahan ejaan 😶.
YOU ARE READING
I Married With Cruel Namja × Yukook ×
FanfictionYuju atau nama sebenarnya ialah Choi Yu Na telah di jodohkan oleh Omma dan Appanya dengan Anak kepada kawan Appanya iaitu keluarga Jeon. anak nya ialah Jeon Jungkook. dia seorang Namja yang kejam. Yuju tidak mahu kahwin dengan Jungkook. kerana terpa...