" Ehmmm..."
Yuju dan Jungkook kembali ke alam nyata setelah ada seseorang datang. Mereka melihat ke arah Pintu alangkah terkejutnya bila. Kawan-kawan Yuju datang melawat Jungkook. Yuju tersenyum gembira. Yuju berlari mendapatkan mereka.
" Ya lama Tak Jumpa macam mane korang jumpa aku nie "
Yuju berlari mendekati sahabatnya dan terus memeluk mereka. Beberapa minit kemudian yuju melepaskan peukkannya. Yuju tersenyum kemudian dia memadang semua sahabatnya, ada seorang yang tiada.
" Eo? Mana Eunha?"
Semua terdiam. wajah Sowon,SinB, YErin dan Juga Umji tidak dapat di sembunyikan lagi. Yuju tahu kenapa. Yuju menundukan kepalanya. Sowon mendekati Yuju.
" Kita orng semua dah sedaya upaya untuk pujuk Eunha datang sini tapi dia tak nak."
"Betul tu Yuju, Dia masih tak suka dekat Jungkook atas apa yang Jungkook buat dekat kau."
kata SinB. Yuju mengangguk sahaja.
" Takpe, Biar aku Pujuk Eunha. Jom lah korang datang nak melawat Jungkook kan."
Yuju membawa Sahabatnya untuk berjumpa dengan Jungkook. Jungkook berasa serba salah pada mereka. atas apa yang Dirinya telah lakukan pada Yuju. Jungkook memandang wajah seorang demi seorang.
" KAU! "
Jungkook terus terkejut dengan Yerin. Yuju hanya memerhati dari tepi sahaja. Yuju geli hati melihat riaksi Jungkook. YAng lain pun turut berasa geli hati. tapi mereka mengamwal riak wajah mereka.
" Aku mintak maaf dekat korang. "
" sebab apa?"
tanya Sowon. Sowon tahu perkara yang sebenar tapi dia buat- buat tidak tahu.
" SEbab Aku tak jaga Adik/kakak korang dengan baik. sepanjang kita orang kahwin. Sekali pun aku tak pernah bahagiakan dia. aku dera dia, aku pukul dia semua lah. aku suami yang tidak hormat seorang wanita. kalau korang yan bunuh aku ke. nak pukul aku sampai teruk lagi ke. korang buat lah aku rela terima hukuman janji korang semua maafkan aku."
kata Jungkook sampai menutup matanya dek kerana mahu terima hukuman dari kawan-kawan Yuju. Mereka semua menahan tawa dan akhirnya terlepas jua. Jungkook membuka matanya dan memandang mereka ketawa. Jungkook memandang Yuju yang turut ketawa. Yuju yang nampak Jungkook memerhatinya terus berhenti ketawa dan menjobgket bahunya tanda tidak tahu.
" korang ketawa nie maksudnya korang dah maafkan aku lah ye? "
" ha, kita orang boleh terima kau. Tapi kau kena buktikan dekat aku dan diorang yang kau tak akan dera adik aku. Dan bukti kan dekat Eunha yang kau dah berubah dan kau boleh bahagiakan Yuju. Boleh tak? "
Kata Sowon kepada Jungkook. Jungkook mengangguk dan membuat muka semangatnya kepada mereka. yuju di sebelah tersenyum sahaja.
' Good Luck Cruel Namja. '
Kata Yuju dalam Hati. Dia berharap sangat yang Jungkook berjaya menunjukkan yang Dirinya sudah berubah. Jika Jungkook betul² berubah Yuju lah orang paling bahagia sekali.
Mereka Sebuk untuk berburok. Yuju mengambil phonenya dan keluar sebentar untuk menelefon Eunha. Dia mendail no Eunha. Sekali cuba tidak terjawab. Yuju cuba banyak kali masih jugak tidak terjawab.
" Eunha, mana kau nie. "
Yuju cuba sekali lagi dan akhirnya panggilannya terjawab.
" hello "
" Eunha, Aku nie Yuju. "
"aku tahu kau nak apa Yuju? "
YOU ARE READING
I Married With Cruel Namja × Yukook ×
FanfictionYuju atau nama sebenarnya ialah Choi Yu Na telah di jodohkan oleh Omma dan Appanya dengan Anak kepada kawan Appanya iaitu keluarga Jeon. anak nya ialah Jeon Jungkook. dia seorang Namja yang kejam. Yuju tidak mahu kahwin dengan Jungkook. kerana terpa...