Part 18

915 57 7
                                    

[ Unknown Pov]

" encik Jeon saya.."

Jungkook menunduk dan Jungkook tahu apa jawapan yang akan keluar dari mukut Yuju.

" awak tak boleh terima saya kan? Saya tahu Yuju. Takpe lah lepas nie saya dah tak ganggu awak Yuju.  Esok saya dah kena balik seoul. Terima kasih kerana awak sanggup melayan kerenah saya sepajang saya berada dekat sini walaupun awak masih tak dapat terima saya lagi. "

Yuju tidak tahu mahu berkata apa lagi. Jungkook berjalan meninggalkan Yuju.  Yuju pun mengejar Jungkook dan dia memegang tangan Jungkook.

" Nanti, saya minta maaf Encik Jeon.  Macam nie lah. Sebagai tanda maaf saya pada Encik Jeon. Encik Jeon cakap je apa yang Encik Jeon nak saya akan Tunaikan. Boleh? "

Kata Yuju.  Jungkook senyap seketika. Tidak lama kemudian Jungkook berpaling memandang Yuju.

" betul nie? "

Yuju mengangguk. Jungkook membetulkan posisinya. Badan nya menghadap Yuju sekarang ini.

" kalau saya nak awak simpankan saya dalam hati awak boleh?  Sehari pun cukup,  kalau tak dapat sehari. Sejam je pun takpe.  Tak pun seminit pun takpe lah "

Yuju kaku dengn apa yang dikatakan oleh Jungkook itu.

"ermm.  Encik Jeon tolong beri saya masa ye. "

Jungkook pun hanya memberi senyuman sahaja.  Tapi di hati sayu.

" tkpe lah. Dah Jom balik esok pagi sye  dah kena pergi airport "

Jungkook menarik tangan Yuju.  Yuju hanya mengikut sahaja. Hati Yuju rasa ingin meletup sahaja.

' Kenapa aku rasa macam nie ha?  '

Kata Yuju dalam hati.

*****

Sampai sahaja Yuju di rumah.  Jungkook tolong membuka pintu untuk Yuju.  yuju pun keluar.

" er, Terima kasih sebab awak sudi untuk ikut saya Yuju.  Saya harap Kita boleh Jumpa lagi. "

Kata Jungkook.  Yuju Tersenyum.  Yuju ingin berkatakan sesuatu.

" er, Encik Jeon.  Saya... "

Tiba-tiba

Cup!!!

Yuju terkejut dengan tindakan Jungkook yang secara sepontan mencium bibirnya. Terasa lembut bibir Jungkook. Tidak lama kemudian Yuju menolak Jungkook.

" apa nie encik Jeon.  Awak ingat bibir saya nie apa! "

Yuju marah pada Jungkook.  Jungkook pun macam baru tersedar dari mimpinya.

" Yuju.. Sa.. Saya.. Minta maaf"

Kata Jungkook bila melihat Yuju sudah masuk ke dalam Rumahnya. Jungkook rasa serba salah pada Yuju. Jungkook mengaru kepalanya yang tidak gatal itu.

" kau dah kenapa Jungkook.  Bodoh lah kau. "

Kata Jungkook sambil memukul mukul kepalanya.  Jungkook memandang rumah agam itu dengan rasa bersalah pada Yuju itu terus dia masuk ke dalam kereta. Dia memecut laju.

[ Dalam kereta]

"Bodoh lah kau Jungkook.  Kenapa kau buat macam Tu..  Kan dh malu dia.  Kau nie bodohlah Jungkook. "

I Married With Cruel Namja × Yukook ×Where stories live. Discover now