( Jungkook Pov )
Aku kembali di hotel tempat aku menginap. Aku buka tali leher dan juga kot. Lalu aku menghempas diri aku di atas katil king size.
" Haaaa~ "
Ting Tong! Ting Tong!
Aku dengan malasnya pergi membuka pintu. Nampak sahaja tubuh oarang yang menekan lonceng tadi. Aku terus masuk.
" kau pergi mana taik. Aku lama tunggu kau sebab nak makan. "
" oh~ sorry lah hyung. Aku pergi makan dekat luar tadi. "
Aku merebahkan diri aku kembali di atas katio king size. Taehyung duduk di sofa dan terus membuka TV.
" sampai hati kau pergi makan tak bagi tahu aku. Aku dah lapar. "
"mula dah "
Sebelum Taehyung menyambung kata² kasihannya itu aku mengoderkan makan untuk Taehyung.
" hahaha, sebab tu aku sayang kau Jungkook. Tq bro "
" hmm dah. Aku nak tido penat please jangan kacau. "
Aku melelapkan mata aku untuk beberapa minit sebelum aku menukar baju.
" oh. Jungkook kenapa tadi masa meeting. Yuju macam tak kenal kita? Ke dia masih tak percaya yang kita nie dah berubah? "
Kata² taehyung hyung tadi aku tidak layan. Aku kembali tido. Akhirnya aku dilamun mimpi.
****
" oppa. Kenapa oppa tipu halla, kenapa oppa buat halla macam nie?. Oppa dah janji dengan halla nak jaga Yuju macam oppa jaga Halla. Kenapa oppa. Sampai hati oppa tipu halla. Sampai hati oppa. Halla benci oppa "
" halla. Oppa mintak maaf. Chagi..chagi.. Oppa min.. Minta maaf. Kali nie oppa janji akan bawak Yuju balik pada oppa. Chagi.. "
Aku jadi hilang arah. Halla pergi meninggalkan aku. Bertahun² aku cuba hidup tanpa halla. Aku berlari-lari di jalan yang gelap untuk mencari halla. Tapi ada susuk tubuh yang membelakangi aku. Aku mendekati orang itu.
" maafkan saya. Saya cari.. "
Orang itu berpaling memandang aku. Terbuntang mata aku melihat orang itu ialah Yuju.
" awak lelaki tak guna. Awak kejam Jungkook. Saya tak akan maafkan awak. Awak nak bunuh saya. Maafkan aya saya kena pergi. Awak lepaskan saya. "
Yuju pula pergi meninggalkan aku. Aku berlari mencari Yuju dan juga halla. Akhirnya aku putus asa mencari mereka aku jatuh melutut dengan tangisan.
" jangan pergi.. "
****
" JANGANN. JANGAN PERGIIII "
Jungkook tersedar dari mimpinya. Dia melihat di sekeliling nya bilik hotel yang gelap hanya lampu tidur sahaja yang menerangi bilik.
" hu~ mimpi rupanya. Tapi kenapa aku mimpi macam? "
Jungkook bangun dan mencapai tuala. Dia pergi membersihkan dirinya. Dan tidak lama itu Jungkook keluar dari bilik air. Dia tidak berhenti berfikir tentang mimpinya tadi.
YOU ARE READING
I Married With Cruel Namja × Yukook ×
FanficYuju atau nama sebenarnya ialah Choi Yu Na telah di jodohkan oleh Omma dan Appanya dengan Anak kepada kawan Appanya iaitu keluarga Jeon. anak nya ialah Jeon Jungkook. dia seorang Namja yang kejam. Yuju tidak mahu kahwin dengan Jungkook. kerana terpa...