[ Pagi Esoknya ]
Unknown Pov
Jungkook bangun lebih awal dari Yuju, selalunya Yuju dahulu bangun awal dari Jungkook. Jungkook menggosok matanya sedikit dan dia nampak Yuju masih tidur dalam Pelukkannya. Lena Yuju tidur. Di memerhati sahaja wajah isterinya itu. sesekali dia mengusap pipi isterinya itu. dan bila dia memandang wjah Yuju matanya terpaku pada bibir lembut Yuju. di usapnya bibir Yuju itu. Jantungnya mula rasa lain.
"Kenapa aku mula rasa macam nie? adakah aku mula rasa cinta pada dia?"
Jantung Jungkook semakin berdetak kuat. Jungkook mula mendekatkan mukanya pada muka Yuju. Bibirnya semakin dekat dengan Bibir Yuju. Hampir sahaja bibirnya mahu mendarat di bibir Yuju. dan...
"AAAa!!"
Yuju menjerit dan jeritan Yuju itu membuatkan Jungkook terkejut sehingga terjatuh dari katil. Yuju merangkak menghampiri Jungkook yang menahan kesakitannya di lantai kerana terkejut.
"Kau dah apa hal! sakit lah bodo"
"Sorry-ii saya tak sengaja, siapa suruh awak dekat sangat macam nak makan orang je."
"Bila masa aku nak makan kau. kalau aku makan orang pun aku tak makan kau lah aku makan orang lain lah aduhh.."
Jungkook bangun dan mengosok tempat sakitnya. Yuju hanya memerhati setiap langkah Jungkook. Dalam hati Yuju berkata.
' Kenapa wajah dia dekat sangat dengan aku, apa yang dia nak buat agaknya.'
"Ha!, Yuju kenapa kau masuk bilik aku nie... siapa benarkan kau masuk dalam bilik aku dan siapa benarkan kau tidur dengan aku?"
Yuju terdiam seketika. Dia tidak tahu nak cakap macam mana. Jadi Yuju jawab apa yang terlintas di fikirannya sahaja.
" er..malam tadi hujan, bunyi kilat kuat jadi saya masuk dalam bilik nie. Saya takut dengan kilat "
Yuju bermain dengan kukunya. Jungkook mengambil tuala yang tersidai di besi untuk sidai tuala. Lalu sebelum dia masuk ke dalam tandas Jungkook sempat melihat Yuju yang sedang bermain dengan kukunya.
"Hmm~ yelah tu. Setahu aku kau tak takut dengan kilat. Kenapa sekarang nie kau tiba-tiba takut dengan kilat pulak."
"Hehehe... tak apa lah...apa2 pun terima kasih sebab sudi suruh saya tidur dalam bilik awak nie yang besar."
Jungkook menjeling Yuju sahaja. Yuju memberi senyuman dan senyumannya terus hilang kerana jelingan Jungkook tadi. Jungkook mahu membuka bajunya tetapi ada sesuatu yang membuatkan Jungkook matikan tindakkannya itu. Baru dia ingat yang Yuju aa dalam bilik itu.
"Ha! Tunggu apa lagi tu. Keluar lah lagi. Takkan kau nak tengok aku bogel dulu baru kau nak keluar?"
Kata-kata Jungkook membuatkan Yuju tersedar yang dia masih ada dalam bilik itu. Dia memandang Jungkook yang sudah berdiri di depan pintu tandas itu. Tanpa buang masa lagi Yuju pun turun dari katil dan keluar dari bilik itu. Jungkook gelak kecil.
*****
[ di Xoxo cafe ]
Sunyoul menanti kehadiran seseorang. Dia menerima satu mesej dari orang yang dia tidak kenali.
20 minit yang lepas
Unknown number
Hai Sunyoul, awak nakkan Yuju?
Sunyoul
Sapa ni? Do we know each other?
Macam mana kau kenal Yuju?Unknown Number
Kau tak perlu tahu aku sapa. Yang penting kalau kau nak Yuju jadi milik kau, kita jumpa di xoxo cafe pukul 3.
●●●●●
Sementara Sunyoul menunggu orang yang mesejnya tadi. Dia melayani Game terlebih dahulu. 20 minit kemudian Yeoja yang mesej Sunyoul datang.
"Kau Sunyoul bukan?"
Kata Yeoja itu lalu dia mengambil tempat di hadapan Sunyoul. Sunyoul meletakkan phonenya di atas meja dan dia pun membetulakan duduknya.
"Ya aku Sunyoul, kau yang hantar mesej dengan aku tu ya. Kau nak apa?"
Yeoja itu tersenyum sinis lalu dia membuka cermin mata hitamnya.
"Aku Lisa. Aku adalah kazen kepada Jungkook. Dan aku nak Jungkook jadi milik aku. Kau kena tolong aku pisahkan Yuju dan Jungkook."
Sunyoul merenung wajah Lisa. Lisa tersenyum sahaja dan dia sempat membetulkan rambutnya.
"Tapi aku sayangkan Yuju. Aku tak nak hancurkan hidup Yuju."
" Kau sayangkan Yuju kan? "
"Ya memang aku sayangkan Yuju."
"Kau nak Yuju kan?"
Lama Sunyoul terdiam bila Lisa bertanya tentang itu. Bila difikir fikirkan balik dia sayangkan Yuju sangat-sangat dan dia nak hidup bersama dengan Yuju.
"So... what your answer?"
"Aku..."
Bersambung
Vote ❤
Komen ⚘
Guys author ada publish FF baru tolong vote dan komen. Nanti author akan publish Ep satu ⚘ hope ff tu dapat sambutan
Mcm ff nie dengan Mr. Sombong Pujaan hati.. oh ya ff Mr. Sombong pujaan hati di unpublish seketika kerana ada masalah teknikal. So kena unpublish sebentar...
YOU ARE READING
I Married With Cruel Namja × Yukook ×
FanfictionYuju atau nama sebenarnya ialah Choi Yu Na telah di jodohkan oleh Omma dan Appanya dengan Anak kepada kawan Appanya iaitu keluarga Jeon. anak nya ialah Jeon Jungkook. dia seorang Namja yang kejam. Yuju tidak mahu kahwin dengan Jungkook. kerana terpa...