Part 7

1.4K 98 9
                                    

"Annyeong, uri chagii"

Aku membuntang mata aku bila melihat namja yang aku sayang sebelum ini. Telah muncul di hadapan aku.

"Mi..Mingyu..Awak..buat apa di sini? Ma..macam mana awak..tahu..sa..saya tinggal..dekat sini?"

Tanya aku sempat lagi mata aku melihat luar pagar. Mana tahu kereta Jungkook ada di luar pagar. Setelah memastikan yang kereta Jungkook takde aku kembaliemandang Mingyu.

"Saya datang cari awak lah sayang. Saya tahu awak tinggal dekat sini dari seseorang. Boleh saya masuk tak?"

Aku cepat-cepat menggilingkan kepala aku dan cuba untuk menutup pintu rumah. Belum lagi pintu rumah aku tertutup rapat tangan Mingyu menolak pintu itu dekat tenaga kelakiannya. Aku cuba untuk melawan..

"Mingyu baik awak pergi dari sini.. nanti awak yang susah.."

Tolakan Mingyu tadi membuatkan Pintu berjaya terbuka luas dan aku jatuh terduduk dek kerana tolakan Mingyu tadi.

"Saya tak nak balik selagi saya tak dapat awak."

Mingyu menutup serta mengunci pintu rumah. Aku ketakutan, aku berdiri setapak demi setapak aku melangkah ke belakang. Mingyu mendekati diri aku dengan wajah yang mempunyai seribu makna. Nafsu Mingyu tidak dapat ditahan lagi oleh diri Mingyu.

"Awak na- nak buat apa nie Mingyu?"

Dengan gagap aku bertanya. Mingyu menayang senyuman seramnya. Aku menjadi terhenti kerana aku sudah tersandar pada dinding. Mingyu sudah memagar kiri dan kanan aku dengan tangannya..

"Saya nak buat awak jatuh cinta dekat saya.. saya nak merasa tubuh awak yang cantik dan sexy nie. Kenapa Jungkook boleh dan kenapa pulak saya yak boleh.."

Kata Mingyu dengan amarahnya. Aku sudah tidak tahu apa mahu buat hanya satu sahaja yang aku mampu buat

"Awak, jangan nak cari nahas dengan saya Mingyu nanti saya jerit baru tahu."

Mingyu ketawa. Jantung aku sudah berdegup dengan pantasnya. Terasa yang jantung aku sudah lari dari tempat yang sepatutnya.

"Awak cabar saya Mingyu.."

"Jeritlah.. kalau orang dengar.. nie kan malam hari sayang~ orang dah tidur dah.."

Mingyu mendekatkan wajahnya pada leher aku. Teras bibirnya sudah higgap di leher aku. Dengan kasarnya diri aku telah dia ehmm oleh Mingyu.

"Tolong!!!.. tolong!!...uhuhuhu..tolong!!"

Jerit aku. Tangan mingyu sudah membuka satu bersatu butang baju aku. Aku berjarah yang ada orang menolong aku.

"Tolo-"

Mingyu menutup mulut aku supaya aku tidak menjerit tingkah nya terhenti seketika. Dia memandang aku

"Sayangku, senyap lah sikit. Nanti orang dengar.. kalau orang dengar susah kita nanti."

Katanya. Aku cuba menjerit. Tapi tangan Mingyu masih menutup mulut aku. Kedua belah tangan aku cuba menolak-nolak Mingyu. Dan akhirnya berjaya jugak aku meloloskan diri.

Aku berlari menghampiri pintu utama. Sebelum aku membukanya aku sempat lagi berpaling memandang Mingyu.

"Kau jangan berani datang ke rumah nie lagi.. sekarang nie kau KELUAR!!!"

Dari suara aku yang lembut terus mengking aku pada Mingyu. Selesai sahaja aku berkata-kata. Aku membuka pintu rumah.

Lama Mingyu terdiam. Aku pun naik geram. Setapak pun dia bergerak dari tempatnya.

"Kau tunggu apa lag-"

"Oh well...well...Drama apa yang aku sedang tonton nie?"

Belum habis aku menghalau Mingyu. Aku terdengar suara sesorang di hadapan pintu. Aku memandang ke arah pintu. Terbuntang besar mata aku bila melihat Jungkook yang berdiri dihadapan pintu.

I Married With Cruel Namja × Yukook ×Where stories live. Discover now