Part 9

1K 85 18
                                    

* Jungkook Pov *

Aku melihat jam di dinding. Yuju belom balik balik lagi. aku pergi ke dapur untuk membuat air untuk aku minum. sesudah itu aku pergi ke ruang tamu untuk sambung melayan K drama yang aku bukak sebentar tadi.

"Mana Dia nie? pergi Reunion ke atau pergi melencong ke tempat lain"

*****

3 jam kemudian

Lama Jungkook menanti kepulangan Yuju dan akhirnya Yuju pun balik. Yuju balik dalam keadaan mabuk. Sunyoul Yang menhantar Yuju balik. Sunyoul mengetuk pintu rumah dan dia membetulkan papahannya terhadap Yuju.

"pergi ma.."

belom habis Ayat ungkook tadi. jungkook terlihat Sunyoul memapah Yuju yang sedang mabuk di sebelah Sunyoul. Sunyoul hanya memandang Jungkook dengan wajah seriusnya.

"Sunyoul?"

"Ha aku, tepi aku nak bawak Yuju masuk."

Jungkook yang berrdiri di tengah-tengah pintu rumah itu cuba menghalang Sunyoul daripada masuk ke dalam rumah. hatinya berasa amat geram dengan Sunyoul. Rasa marah pun ada.

"Tak apa biar aku yang bawak dia masuk."

Jungkook terus mengendongkan Yuju dan terus masuk ke dalam rumah pintu rumah terus di tutup dengan kuat sekali sehingga Sunyoul terkejut di buatnya. Sunyoul punberjalan ke arah keretanya dengan perasaan marah tapi ada juga rasa gembira pada malam itu kerana Yuju.

"Kalau ada apa-ii yang terjadi dengan Yuju siap kau nanti jungkook."

Perasaan Marahnya terhadap jungkook masih lagi tersisa di hati. Sunyoul pun menghidupkan ejin keretanya dan terus pecut balik ke rumahnya. Jungkook yang melihat dari tingkap terus masuk pergi mendekati Yuju yang terbaring di sofa panjang di hadapan TV di rumahnya itu.

"Kenapa kau balik dengan dia? kau masih cintakan dia ke Yuju?"

Jungkook mengusap wajah Yuju yang lembut itu. Matanya memandang satu persatu yang ada di wajah Yuju, mata Yuju di usap dengan penuh rasa sayang, dari mata turun ke hidung, dari hidung turun ke mulut. Jungkook tertarik dengan Mulut Yuju yang soft itu. Di usap mulut Yuju itu dengan ibu jarinya.

"When I see Your lips, i feel like i want to kiss you."

Jungkook pun mula mendekatkan wajahnya pada yuju, semakin dekat dan mebuatkan Jungkook rasa nafas Yuju. bibirnya mahu mendarat ke bibir Yuju. tapi.

"Buwekkk!!"

Jungkook terus membelakangkan wajahnya tapi malangnya. dirinya tidak sempat nak lari jadi muntah Yuju telah tumpah di baju Jungkook dan juga sedikit di seluarnya.

"Ya!!"

"Huk..huk..bu..bu.."

"Yuju, kau jangan muntah dekat sini. ya!"

"Buwekkk!"

lagi sekali Yuju memuntahkan apa yang ada di dalam perutnya tadi pada Jungkook. Jungkook pun rasa geram pada Yuju. Yuju tadi separuh sedar dapat lihat Jungkook yang berada di depannya itu.

"Eo? awak...macam mane awak ada di depan saya nie?.. saya dah sampai neraka ke? urgh.. saya tak nak balik neraka nie.. huhuhuhu"

Jungkook hanya memerhatikan Yuju yang malayan rasa mabuknya.

"Huhuhu.. Halla~ please aku nak lari dari neraka nie halla. tolonglah, aku dah buat apa yang kau amanahkan pada aku. tapi tetap dia nak kau Halla Jebal.. Aku dah buat dia supaya cintakan aku tapi semuanya tak menjadi halla...please let me out from this house Halla."

I Married With Cruel Namja × Yukook ×Where stories live. Discover now