MAAF ye readers semua, Part nie ada unsur kekejaman sikit hope korang bersabar ya.
* Jungkook Pov *
Aku tak akan bahagiakan kau. sebab kau lah halla mati. Yuju ialah yeoja yang baik dahulu. dia kawan baik kepada halla iaitu yeoja chingu aku. aku dan halla tidak lama bersama kerana Yuju iaitu Yeoja yang bergelar isteri kepada aku. Aku tak akan biarkan dia bahagia walaupun sekali.
Aku menumbuk, menyepak, memukulnya dengan menggunakan Tali pinggangku. Aku nak dia terseksa. Aku neruskan apa yang aku buat sehingga lah dia jatuh pengsan.
"Jeon Jungkook!! apa kau buat nie!!"
Eunha dan Umji datang mendekati Yuju yang pengsan. muka aku yang bengis tidak membuat mereka rasa takut. Mereka cuba mengejutkan Yuju.
" Kenape korang datang sini!! Buat apa orang datang sini ha!!"
" Kita orang datang sini sebab nak jumpa dengan Yuju. Kau buat apa dekat dia Jungkook. kau nie suami tak guna kau tahu tak!!!"
Aku ketawa mendengar kata-ii Eunha tadi. Aku duduk mennyangkung dan memandang Eunha dan Umji. Wajah mereka nampak marah walaupun air mata mereka membasahi pipi.
" Korang tak ingat apa yang dia dah buat dekat orang yang aku sayang dulu ke!!! sebab dia lah Halla mati tahu tak!!"
"Sudah-ii lah tu Jungkook dia tak bersalah pun. Halla mati sebab kemalangan dengan dia Jungkook. kau janganlah buat macam nie dekat dia macam nie."
"ha'a Jungkook, kau tahu kan yang dia jugak yang tolong selamatkan kau masa kau hampir-ii mati lemas dulu."
Aku terdiam seketika. mulut aku bagai dikuci. Ya, aku hampi lemas kerana aku ingin pergi bersama dengan halla. masa itu halla sudah tiada. aku kembali ke alam nyata.
"ah!! Kalau dia orang terlibat dalam kemalangan kenapa dia tak mati. kenapa mesti Halla yang mati!!."
"Dah ajal Halla, kita tak dapat nak buat apa-ii, kau insaflah Jungkook."
Aku tidak mengambil tahu apa yang dikatakan Eunha tadi. Aku mengambil kunci kereta dan aku terus keluar dari rumah itu. Aku masih tak dapat terima yang Halla sudah mati.
SKIP
* Yuju Pov *
Kepala aku terasa sakit, pening. pipi aku aku turut terasa sakit. aku cuba membuka mata. Mata aku terasa berat untuk buka. tapi aku cuba melawan. akhirnyanya aku dapat buka mata aku.
"Kau okey Yuju?"
Aku memandang di sebelah aku. aku terkejut melihat yang Eunha dan Umji ada di bilik tidur aku.
"Aku okey, korang buat apa dekat sini? korang balik lah nanti husband aku nampak mati lah aku."
"Biarlah, nanti dia tak dapat pukul kau lagi. kenapa kau tak bagi tahu dengan kita orang tentang diri kau nie Yuju. Kenapa~"
Aku menundukakan kepala aku sambil itu aku mula bermain dengan kuku aku.
"Aku..Aku tak nak dia tahu yang aku buat nie sebab Halla. walaupun mula-ii dulu aku kena paksa kahwin dengan dia kerana omma dengan Appa aku. ya memang dulu aku Tak suka dekat dia. tapi lepas aku baca surat dari halla untuk aku. aku dah tak dapat nak buat apa-ii lagi dah."
"Kau kena pergi dari rumah nie Yuju. jangan diturut sangat amanah Halla tu."
"Ha'a lah unnie, rumah nie aku tengok dah macam neraka. kita orang tak sangup lagi nak tengok kau jadi mangsa dera."
aku mendongak sedikit. aku mengelengkan kepala aku pada Eunha dan Yuju.
"tak boleh, ini amanah. aku kena turut kan jugak. "
YOU ARE READING
I Married With Cruel Namja × Yukook ×
FanfictionYuju atau nama sebenarnya ialah Choi Yu Na telah di jodohkan oleh Omma dan Appanya dengan Anak kepada kawan Appanya iaitu keluarga Jeon. anak nya ialah Jeon Jungkook. dia seorang Namja yang kejam. Yuju tidak mahu kahwin dengan Jungkook. kerana terpa...