Bu benim ilk hikayem.Umarım beğenirsiniz. İYİ OKUMALAR :)
LOVELY LOVE Tanıtım-Bölüm 1
Okull.Gitmek zorundayım ama benim okulum sizin okulunuz gibi sıkıcı değil.Neden mi?Çünkü benim okulum bie müzik okulu.Kanada'da
Ailemin durumu pek iyi değil.Hatta hiç iyi değil. Bu okulda da burslu okuyorum zaten.
Ben size hemn kendimi tanıtayım.Ben Miley Cyrus. 16 yaşındayım. Uzun kural rengi saçlarım,mavi gözlerim var
*
Saatin çalmasıyla gözlerimi açtım.Hemen yataktan çıkıp annemin hazırladığı kahvaltıya baktım.Ama aç değildim.Hemen okula gitmek için hazırlanıp odamdan çıktım. Siyah şortumu giydim. Üstüme siyah body tarzı bişey giydikten sonra deri çeketi giyip siyah botları da ayağima geçirdim . Benim tarzım bu.Şortun altına bot . Saçlarım kendiliğinden hafif dalgalı olduğu için sadece taradım. Makyaj pek yapmadığım için direk odadan çıktım.
''Kahvaltı yapmayacak mısın canım?'' dedi annem.
''Hayır anne okula yetişmem lazım birkaç işim var'' deyip geçiştirdim.
Yolda yürürken arkamdan gelen korna sesi ile irkildim.Arkamı döndüğümde Cody'nin meğmenetsiz suratını gördüm.Peşimi ne zaman bırakacak bu çocuk.Beni aldattığı yetmediği gibi hala peşimi de bırakmıyo.Ben onun yüzünden intahara bile kalkıştım. Tüm bestelerimi Cody'e yazmıştım.
''Günaydın bebek'' dedi sırıtarak Cody
''Kes sesini Cody''dedim ve hızlı adımlarla uzaklaşarak yoluma devam ettim. Ama tabiki peşimden geliyordu.
''Seni hala seviyorum.Neden hala bize 2. şans vermiyorsun.''
''2. şans mı?? Sen beni ALDATTIN'' aldattın kelimesini bastırarak söylemiştim.
''Haklısın.Ama bu bi hataydı Miley''
Onu dinlemeden hızla yoluma devam ettim. Bu çocuğu her seferinde uyarmaktan bıktım.Sonunda bu saçma şeyleri aklımın bi köşesine attım. Okula geldiğimde herkes tek bir şeykonuşuyordu
''LİSELER ARASI MÜZİK YARIŞMASI''
Bu yarışmada herkes kendi şarkısını yazıp söyleyecekdi. Her okuldan 1 kişi katılabilecekti.Çok kalabalıktı. Para ödülü vardı. Ama bizim okulda hep zenginler var. Ben hariç. Yaklaşık 35 okul vardı yarışmaya katılacak.
Bu düşüncelerle uğraşırken ben Katy koşarak yanıma geldi.O benim en yakın arkadaşım
''Hey !! Haberi duydun mu??
''Ne haberi??'' dedim saf saf.
''Hani şu müzik yarışması''
''Sen de mi yaaa?'' diyerek sözünü kestim.
''Susup beni dinler misin?'' dedi.Bende olumlu yönde başımı salladım.
''Müzik yarışmasının jürisinde Justin Bieber'da olacakmış. Bence sen kesinlikle başvurmalısın.Çünkü sesin dinleyenlere huzur veriyor.Bakarsın Justin Bieber la bile tanışırsın''
Ağzımı 10 metre açtım. İNANAMIYORUM!! O yüzde herkes bu yarışmaya katılmak için kıçını yırtıyo.Neyse benim böyle bi şansım olmadığı için Katy'e döndüm ve
''Ben ve Justin Bieber. Şaka mı yapıyorsun??''
+5 VOTE OLURSA VE YORUM ATARSANIZ YB GELİR. :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LOVELY LOVE ( Jiley Fan Fiction )
FanfictionOnlar birbirlerinin umutları, yalanları, güvenleri, sevabı, günahı. İkiside müziğin sevilen isimleri. Beraber mutluyken, onlara bu kadar zarar veren ne olabilirdi? Onların yeni hayatında 'aşk' nasıl bir kavramdı? | Tüm hakları bende saklıdır.| | Eki...