..

603 46 24
                                    

Başlık dahi bulamadım ne diyeceğim diye. Hayatımda o kadar kötü olaylar oldu ki anlatamam size. Acıyın diye değil gerçekten. Sadece hikayeyi yazmam için atılan mesajlar, iyi olup olmadığımı merak edenler için bu. Yemin ederim gece gece kendimi tutamayıp ağladım, aklımdan hiç çıkmadınız.

Anneannemi kaybettim ilk önce, annemden ve babamdan daha çok beraber yaşadığım bir tanemi kaybettim. Kendime gelemedim. Notlarım düştü. Okul kapandı ama 1 ay hiç dışarı çıkmadım. Gerçi daha sonrası peşimi hiç bırakmadı. Kaza yaptık bayram dönüşü abim ağır yaralandı. Çok şükür şimdi gayet iyi. Halamsa şu an meme kanseriyle savaşıyor. Ailecek berbat günler geçiriyoruz anlayacağınız.

Ama şu an herşey yoluna girdi. Gerçekten insan başına gelmeyince anlamıyor bile ne kadar zor olduğunu. En nefret ettiğim ve zorlandığım kısma geçelim; hala burda mısınız?

Hepinizden teker teker özür dilemek istiyorum. 1 hafta önce yazan var iyi misin diye. Bunu yazmayı bir borç bildim kendime. Şimdi 'aman altı üstü bir hikaye yazsan nolur yazmasan nolur unuttuk zaten' diyenler elbet var, ki normal. Ama emin olun o kadar farklı bir his ki bu. Gece gece Wattpad'ı tekrar indirip, şu yazıyı yazdırıyo insana.

Umarım beni anladınız, sözümde duramadım, durmak istedim. Ama yapamadım. Hepinize teker teker özür dilerim. Daha dün gibi hatırlarım bölüm yetiştirmek için verdiğim çabaları. O zaman kablosuz internetimiz yoktu ve sabak kalkıp koştura koştura fırının internetine bağlanır, bölümü yayınlardım.

Gerçekten geri dönmek bile o kadar mutlu edici ki. 99K olmuş hikaye. Ne desem bilemiyorum. Herşeyimsiniz..

Ben artık burdayım. Siz ne derseniz onu yaparım bundan sonra. İyi geceler ❤️

LOVELY LOVE ( Jiley Fan Fiction )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin