VMA hazırlıkları | 27.Bölüm

2K 140 23
                                    

Herkes fikirlerimi desteklediğine göre yeni bir sayfa açıyoruz. Yeni bir sezon gibi.Umarım bu fikirlerimi de beğenip hep yanımda kalırsınız :) Bu arada öbür hikayeme de göz atarsanız sevinirim ♥ Bu aralar liseye başladığım için YB geç yazabilirim. Hikayeyi bıraktığımı düşünmeyin :)

● ● ●

1 yıl sonra...

Tanrı'nın bize uygun gördüğü ya da görmediği şeyleri biz ancak yaşayarak öğreniyoruz. Eğer bizimde böyle bir şansımız olsaydı eminim ki hep mutlu olacağımız anları seçerdik. Bende öyle. Ölümüne sevdiğiniz kişiler bile sizin aşkınızı 'gündemde kalma' olarak adlandırıyorsa Tanrı sizi henüz akıllandırmamıştır.

Şu an muhtemelen hepiniz Justin'le olan ilişkimizi merak ediyorsunuz. Onunla ayrıldık şu an bana değer veren, Dünya yakışıklısı Hollywood yıldızı Liam Hemsworth'le çıkıyorum.(şu an Liam'ın ağzına s.çmak istiyorum. Nedenini biliyoruz. Ama neyse.) Justin' le 1 yıl önce ayrıldık. Gündeme gelmesi için ayrılmamız gerekiyormuş. Birinin buna ihtiyacı olmadığını söylemesi gerekiyor ama bunu Justin kabul ettiyse benim onaylamaktan başka bir şansım kalmıyor açıkcası.Gündeme girmesine girdik. Bütün magazin haberleri bizi konuştu. Eğer 'gündemde kalma' olayı buysa fazlasıyla başardık. Neyse işte...

Onun için ne kadar ağladığımı tahmin edebiliyorsunuzdur herhalde. Bana koyan şey, onun beni kullanması değil, ona bana verdiği değerden daha fazlasını vermiş olmam. Ama dediğim gibi onun arkasından çok fazla gereksiz yaş döktüm. Tabii aptal gibi ona inandım. Belki de Scoot haklıydı. Bu sektörde aşk ve sevgi hepsi gündem içindi. Kim bilir belki Liam'da kendi çıkarları için benimle çıkıyordur. Ama onu seviyorum, beni özel hissettiriyor.En azından.  Ve evet onunla henüz ilişkiye girmedim.

Liam'la nasıl tanıştınız diye sorarsanız, bana gelen bir film teklifinden. The Last Song. Teklif, Justin'le ayrılma zamanımıza denk gelmiş, görüşmelerde Liam'la tanışmıştım. Ona borçluyum. Beni her gün destekledi.

'The Last Song'un çekimleri biter bitmez Smiley World Tour'un ikinci kısmına başlayacağız. Şimdiye kadar Smiley albümü 4 milyon satışa ulaştı ve bana  planet ödülü  kazandırdı. Bilet satışındaysa  neredeyse her gittiğim ülkede bitmiş oluyor. Bu iyiye işaret.

Turun ikinci ayağına geçmeden önce video müzik ödülleri gecesine katılacaktım. Muhtemelen Justin'de orada olacaktı. Yanında kimi getirecek bilmiyorum ama ben Liam yerine babamla gitmeyi düşünüyorum.

Genel bilgileri verdiğime göre şu an ne yaptığımızı anlatayım. İtalya konserim için çalışıyoruz. Dans hareketlerini falan. Az önce Instagram'a bile attım. Bu arada Instagram'da en fazla takipçisi olan ünlülerdenim. Tahmin edersiniz ki  aralarda bir Justin'in sayfasına giriyorum. O benimkine giriyor mu bilmiyorum ama ben sabah kalkar kalmaz Liam'a günaydın mesajı bile atmadan onun sayfasına bakıyorum. Aptal aşıklar gibi onu sevmediğimi inkar etmeyeceğim. Yaşadıklarımız benim için çok özel.

"Bu  günlük bu kadar yeter çocuklar.İtalya'ya varır varmaz son kez çalışırız. " diye bağırarak düşüncelerimi bozdu İndiana.

İndiana, benim  her şeyimle ilgilenir.İlk konserimde Justin'in yanımda olmasını dilemiş olsam da Tanrı bunu kabul etmedi. İlk konserime  annem, babam, Noah, büyükbabam Luke, Jimmy ve İndiana vardı.

Dans salonundan herkes yavaş yavaş ayrılırken İndiana yanıma geldi.

"Ne düşünüyorsun sarı kuşum ?"

Tabii size anlatmadığım sarı kuş olayı var. Kadın 40 yaşında ve sarışın olduğum için bana sarı kuşum diyip duruyor.Artık kafama takmıyorum.

"Hiç birşey düşünmiyorum. Sadece çok yoruldum."

"Pekala öyle olsun. 2 gün sonraki VMA gecesi için hazırlıklara başlayalım istersen. Ben yarın sana gelirim, elbise seçimine başlarız." dedi. Başımı onaylarcasına salladım.

"Hadi eve gidip biraz dinlen."dedi. Yine başımı sallayıp eşyalarımın yanına gittim. Çantayı omuzuma takıp salondan çıktım. Dışarıda park halindeki arabama binip çalıştırdım. Bir kaç dakika sonra evdeydim. Anahtarı deliğe sokup içeri girdim. Evet.Doğru tahmin ettiniz. Hala Justin'le kaldığımız evde 'tek' başıma kalıyorum. Evin rengini değiştirip yeniden dizayn ettirdim. Dizayn ettirdim derken mutfak eşyalarını falan yenilettim.

Çantamı odama fırlatıp, mutfağa kahve yapmaya gittim. Daha sonra televizyon karşısına geçip bütün günün yorgunluğunu atmaya başladım. Bu oturduğum koltuk, zamanında Justin'le Sprite içtiğimiz koltuktu. Pekala eğer sosyal medyada paylaştıklarımız olay yaratıyorsa bir kere de ben yaratayım. ^Göt cebimden^(klasiğimiz svsbsvdvs) telefonumu çıkarıp kahve ve koltuk gözükecek şekilde çektim. Intsagram'a atmadan önce altına

Eskiden burda gayet ucuz sayılabilecek insanlarla, gayet ucuz şeyler içiyordum. Şimdiyse gayet tek başıma, Avusturalya'dan özel olarak getirtiğim kahvemi yudumluyorum...

yazdım ve paylaştım. Umarım yarın magazin sitelerinde yer ayırırlarda Justin görür. Ve kahvenin Avusturalya'dan getirildiği falan yok. İndiana'ya site marketinden aldırdım.

Justin Bieber'in ağzından;

"Annemle gideceğim Scoot." diye son kez fikrimi bildirdim. Dünden beri geceye kiminle gideceğimi sorup duruyordu.

"Pekala. İlgilenmeleri için birilerini göndereceğim. İyi geceler." dedi ve evden çıkıp gitti. Evet, yine yalnız kaldım.

Ben 2 gün sonraki geceye annemle gideceğim.  Acaba Miley kiminle gidecek?

Salak mısın Justin? Tabii ki Liam'la.

Bu sefer haklısın. Liam'la gidecek tabii ki. Aklınca beni kıskandıracak. Kadın milleti işte. Onu özlediğimi fark ettiğinde Instagram'daki fotoğraflarına bakmaya karar verdim. Telefonumu çıkartıp Miley'nin sayfasına girdim. En son baktığımdan beri 2 fotoğraf, 1 video koymuş. Bir dakika! Son koyduğu fotoğraf bizim sprite içtiğimiz, bizim evin koltuğu.

Miley hala o evdemi kalıyor?

Resme basıp yanında yazana baktım.

Eskiden burda gayet ucuz sayılabilecek insanlarla, gayet ucuz şeyler içiyordum. Şimdiyse gayet tek başıma, Avusturalya'dan özel olarak getirtiğim kahvemi yudumluyorum...

Ben lafı sindirmeye çalışırken iç sesim açıklamasını yaptı.

İyi laf çarpmış.

Sen sus bi. Bir daha seni bir yere götürmeyeceğim.

Bunu nasıl yapacaksın acaba. Senin artistliğin bana sökmez

Her neyse işte. Kendimi tutamayıp altına yorum yaptım. Göreceğinden  değil de biri görür de haber olur diye.

Pekala ucuz bir insanım ben. Ama o ucuz insan ya seni unutamıyorsa... @mileycyrus

yazdım ve gönderdim. Yorumlara şöyle bir baktığınızda az çok anlaşılmışdı bana gönderme yaptığı. Durun okuyayım sizi.

Miley. O çocuğa geri dönme.  Liam en iyisi ♥

O  aptal seni üzebilecek derecede salak.

Sonsuza kadar Jiley

Ikinci okuduğum yorum pek yalan olmasa da aptal ve salak denmesi hoş olmamıştı.  Son yorumda bizi hala destekleyenlerin olması mutlu etmişti.   ( valla ben oturdum sevişmenizi bekliyorum. )

● ● ●

Bahsettiğim ilerleme böyle olacak. Daha fazla degil . Öbür bölümde de VMA gecesini falan yaparız. Olur mu?

Sizi çooook seven;

E•E ♥

LOVELY LOVE ( Jiley Fan Fiction )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin