Öncelikle belirteyim ki bu bölüm SEZON FİNALİ. Üzgünüm hikayeye 1 ay kadar ara vereceğim. Yurt dışında olacağım için yassam bile yayınlamam zor olur. :(
Ama bu bölüm siz fesatlar için harika oldu. Belki sizde hikaye yazıyorsunuzdur. Ben herşeyi kuralına uygun yazacağım. Uydurmayın. Sonuçda kızın bekareti gitcek :D bunun bir sürü bir şeyi var :D
Uyarı! BİEBERGASM VAR OKUYAMAYANLAR BU BÖLÜMÜ GEÇSİN. KISA OLDU AMA :(
°•°•°•°•°
Yeni Bölüm ;
-Justin Bieber'ın ağzından-
Ne dediğimi anladığında gerilmeye başladı. Benim görevim ona ilk gireceği cinsel ilişkinin zorluğunu azaltmaktı. Akacak olan 3-4 damla kan muhtemelen onu telaşlandıracaktı. Aslına bakarsanız şimdiye kadar bekaret bozmuş biri değilim. İğrenmeyin ama Alfredo'yla az konuşmadık değil bu konuları. Herneyse.
Ellerimi yüzüne koydum ve baş parmağımla yüzünü okşadım.
''Gerilmeni gerektirecek hiç bir şey yok. Bunu yapmamı gerçekten istiyor musun? '' dedim oldukça yumuşak bir sesle. Tek amacım onu rahatlatmaktı. Belki güçlendirici falan kullanmazdım çünkü ilkinde zaten yeterince acı çekecekti.
''Sonsuza kadar senin olacaksam hiç durma.'' dedi hafifce. Hala gergindi. Onu rahatlatmadan bunu yapamazdım. Elimi yavaşca pantalonunu çıkarmadan üçgen bölgesine götürdüm. Sorar gözlerle bana bakıyordu.
''Rahatla bebeğim. Bana bırak. '' dedim.
Elimi kilodundan geçirdim. Şu an elim kızımın tamamen vajinasındaydı. Yüzük ve orta parmağımı vajinasına sürttüm. Hafifce inledi. Bu gerçekten iyi hissettiriyordu. Bir kaç kez daha sürttükten sonra işaret parmağımı yavaşca deliğine soktum.
''JUSTİN! DUR! '' diye bağırdı. Ellerini pantolonun üzerinden ellerimi tuttu. Miley'nin gözünün içine baktım.
''Miley. Zorunda değilsin. Ama sonsuzluğumsan seni damgalamak zorundayım prensensim. Ki hayatına benden başka prens giremesin.Giremez de!'' dedim. Hafifce gülümsedi. Kısaca cennetin fragmanını izledim.
Pantalonun içindeki elimi harekete geçirdim. Biraz daha sürttüm. Tanrım! Bu harika hissettiriyor! Daha şimdiden böyleyse onu altımda inletirken neler hissedeceğim kim bilir? Alışmış olacağını düşündüm ve işaret parmağımı tekrar deliğine soktum. Bu sefer bağırmak yerine sesli bir şekilde inledi. Buna bende engel olamamadım.Çünkü harika hissettiriyordu.
''Ah! Miley! Bu harika!'' diye inledim. Parmağımla bir kaç gel-git yaptıktan sonra elime sıvı bir şey
geldi. Heyy! Bu Miley'nin zevk suyu! Onda böylesine etki yarattığımı bilmiyordum. Miley'de ne olduğunu anlamış olacak ki suratını gizledi ve utançla bağırdı.
''Justin! Bu istemsiz oldu.'' dedi ve kahkaha attı.
''Biliyorum bebeğim biliyorum.'' dedim.Parmağıma gelen zevk suyunu ağzıma götürdüm. Bu harikaydı. Miley'nin şu an ki bakışını tahmin ediyorsunuzdur herhalde.
''İğrençsin!''
''İğrenç miyim? Ön seksin daha ilk dakikalarında akan senin zev- '' devam etmeme izin vermedi ve eliyle ağzımı kapattı. Gülümsedim.
Yavaşca tişörtünü çıkarmaya başladım. Gözlerim ilk defa bu göğüsleri bu kadar yakından görüyordu. Hep kapalı şeyler giydiği içindi muhtemen. Dolgun göğüsleri vardı. Dudaklarımı yavaşcsa göğüsüyle buluşturdum. Ödül gibiydiler. Tam olarak ikisinin arasını öptüğümde nefes alış-verişi hızlandı ve mırıldandı.
''Bunları yapmasına nasıl izin verdiğimi bilmiyorum. Yüce Tanrım beni affet! ''
Onu aldırmadım. Göğüslerinde başladığım keşfime devam ettim. Ellerimimi sırtındaki kopcaya götürdüm. Bu lanet şeyi siz kızlar her seferinde nasıl takıyorsunuz?
Miley, zorlandığımı anlamış olacak ki ellerini sırtına götürdü. Bu benim için iyiye işaretti. En azından artık istediğini biliyorum. Südyenini yavaşca çıkardım. Artık tamamen elimin altındalardı. Küçük bir parçasını dişlerimin arasına aldım ve ısırdım.Bu sefer acıdan inledi. Onun her inleleyişi daha fazla ileri gitmeme neden oluyordu. Göğüsleriyle biraz daha oyalandıktan sonra artık başlamamız gerektiğine karar verdim.
''Miley tişört'ümü çıkarır mısın? '' Bunu söylememin nedeni isteğini ölçmek ve ona göre davranmaktı.
Beni ikiletmeden tişörtümü çıkarttı. Benfe hemen pantalonuna yapıştım. Hızlıca onu da çıkarttı. Bir tek alt iç çamaşırıyla kalmıştı. Bense hala pantolonlaydım. Penisimi gördüğünde vazgeçmesinden korkuyordum.
''Artık şunu çıkarsana! '' dedi ve pantalonumun bel kısmını çekiştirdi. Ondan aldığım cesaretle pantalonumu çıkardım. Kafamı boynuna gömdüm ve kokusunu içime çektim. Miley'se ellerini saçlarıma geçirmişti. Uzun zamandır böylesine iyi hissediyordum.
''Bebeğim..Devam et!''
Elini saçlarımda hisssetmek. Harika. Yatağın üzerinde duran pantolonumun içinden cüzdanımı çıkardım. İçinden de bir prezervatif. Her erkeğin cüzdanında vardır. Miley onu gördüğünde korkmuş gibi oldu. Görmemek için yüzünü kapattı. Sırttım ve elimi boxerımın içine soktum. Prezervatifi geçirip Miley'in ellerini yüzünden çektim. Tam olarak gözlerimin içine bakıyordu.
''Onu çıkardın mı?'' dedi. Boxer'ımıdan bahsediyordu.
''Henüz değil!'' dedim. Alt iç çamaşırını indirdiğimde fazlasıyla kasılmıştı.
''Korkma! İyi hissettirecek!'' diye onu rahatlatmaya çalıştım. Onaylarcasına kafasını salladı. Kolay değildi. İlki olacaktım sonuçta.Tamamen çıplak kaldığında artık başlamam gerektiğini anladım. Boxer'ımı çıkardım. Miley, aşağı kısımlara bakamıyordu.
''Imm Jerry dediğin şey. O mu? '' dedi penisime bakarken. Belieberdı ve yeterince şey biliyordu benim hakkımdam.
''Aynen o ona bakmak ister misin?'' Kafasını yavaşca aşağı indirdiği gibi geri çekti.
''Tanrım Justin! Bu çok büyük !'' dedi. Kıkırdamakla yetindim.
''Hazır mısın?'' dedim ciddiyetle.
''Sonsuza kadar senin olmaya hazırım Bieber!'' dediğinde penisimi vajina girişine sabitlemiştim. Heyecanı ölçülemezdi.
''HADİ ARTIK YAP ŞUNU!'' diye bağırdığına içine girmiştim girmemle odayı dolduran bağırışını duydum. İçinde git-gellere devam ederken 2-3 damla birden yatağa döküldü. Bu gurur vericiydi. ( erkeklerden bu yüzden nefret ediyorum. O zar kızların çocukken dışarıdan gelen mikropların vicuda girmemesi içindir. Ama ülkemizde tamamen namusa dönmüş durumda. Eğer bakireysen namuslusun, bakire değilsen orospu. Sanki erkeklerin hepsi bakir. Bakireliğini bozduklarında 'onu ilk ben becerdim' 'bu gurur verici' diye havalara girerler. Üzgünüm ama bildiğim ve gittiğim bir ülke İtalya. Orada da kızların çoğu bakireliği kafasına takmıyor! )
''Ju-Justin . Kan!''
''Olacak bebeğim. Normal korkma!'' dedim. İçinde tekrar gitgel yapmaya başladım. Her seferinde daha çok inliyordu. Ama bu sefer rahatlamışcasına çıkıyordu ağzından inlemeler.
''Miley! Harikasın'' dedim ve ellerimle göğüslerini söürmeye başladım. Harika bir vicudu vardı. Arada acısını azaltmak için sırtımı çizip saçımı çeksede umurumda değildi. Harikaydık. Boşalacak kkadar zevk vememişti. Nedeniyse ilk olması ve akan kanlar yüzünden. Tabii canı acımasın diye yavaş yavaş girmem yüzünden. Ama tabii ki iyi hissettiriyordu. Nefes nefese konuştu.
''Justin. Yeter.'' dedi. Yetmese de bırakmak zorundaydım. İçinden çıkıp kendimi yatağa attım. Yorganı göğüslerini kapatacak şekilde örttüm. Kısa bir süre sonra yeterince yorulduğu için uykuya daldı. Bende tam gözümü kapatıyordum ki gelen mesaj sesiyle irkildim. Pantolunumun cebinden telefonunu alıp mesaja baktım. Donakalmıştım. Onu uzun süredir görmüyordum. Eğer Miley bunu öğrenirse kesinlikle yıkılacaktı.
*
''sizi çoooook seven:''
E•E
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LOVELY LOVE ( Jiley Fan Fiction )
FanfictionOnlar birbirlerinin umutları, yalanları, güvenleri, sevabı, günahı. İkiside müziğin sevilen isimleri. Beraber mutluyken, onlara bu kadar zarar veren ne olabilirdi? Onların yeni hayatında 'aşk' nasıl bir kavramdı? | Tüm hakları bende saklıdır.| | Eki...