Bu ara o kadar çok yoğunum ki bilemessiniz. Mezuniyet balosu için arkadaşlarımla kıyafet bakıyoz :D Fırsat buldukça yazmaya çalışıyorum. :* Yorumlarınızı eksik etmeyin...♥
Bölüm şarkısı:
Cody Simpson-SurfboardHatırlatma;
Son basamağı indiğimde seçilmiş bir tutam saç gözümün önüne düştü. Üfleyerek geri göndermeye çalışıyordum. Küçüklüğümden beri severdim bunu yapmayı. Ne hiç mi sosyopat biri görmediniz? Kapının koluna uzanırken bile hala saçımı arkaya göndermeye çalışıyordum. Kapı koluna asılıp kapıyı açtım.
Yeni bölüm;
Kapıyı açmamla, 'o' nu gördüm. Yanlış gördüğümü sanıp kapıyı tekrar kapattım. Şu an şoktaydım. Yok ya ne işi var benim evimde? Hem nereden bulacaktı ki benim evimi. Hem koskoca Justin Bieber benim evime neden gelsin ki? Oysa tutmayın beni.
*
Kapıya dayanmış olduğumu fark edip büyük salona ilerliyordum ki kapı tekrar çalındı. Tekrar kapıya gidip açtım.
*
Ya ben deliriyorum. Ya da gercekten gelen Justin...
Tanrım! Bana oyun oynama! Halisülasyon görüp deli damgası yemek istemiyorum!!!*
Sağ elini yumruk yapıp ağzına tutmuştu. Boğazını temizleyip kolunu serbest bıraktı. Tepkisizliğime ve az önceki hareketime gülmemek için kendini zor tutuyor gibiydi. Hala cevap vermediğim için vicudum beni ele geçirmeden kendimi konuşmaya zorladım.
*
''Sen ggerçek misin?'' diyebildim. Evet büyük saçmaladım.
*
'' Beni gördüğüne sevinmedin mi? ''
Ne sevinmesi bi kendime geliyim gör sen. Emin olmak için omuzuna dokundum. Ve yüzüne bakarak konuşmaya çalıştım. Ancak onun omuzundan yola çıkan kalabalık kelebek ordusu doğruca mideme saldırmışlardı.*
''Sen gercekten gerçeksin.''
''Evet. Gerçekten benim. Beni içeri alacak mısın yoksa yarın magazin manşetlerinde boy boy fotoğraflarımızı görmek mi?''
*
Tabii ki HAYIR. Ondan utandığımdan değil de Selenayla çıkarken benimle görüntülenmesi tek kelimeyle faciya olur. Kim bilir benim seksi kidrauhl'uma neler neler söylerler.
*
LANET OLSUUNNN!! JUSTİN'İN ÖNÜNDE BU KIYAFETLERLEYİM...EVET BENİM JETONUM KÖŞELİ (:D)
Bozuntuya vermeden cevap verdim.
*
'' Tabii içeri geç.'' dedim.Aslında bu cümlenin Mileycesi, 'Direk yatak odasına. Soyun geliyorum' du. Ama neyse. Bu da bi adım. Ne olursa olsun bu gün belieberlığımı gostereceğim ona. Kapıyı kapattım.
Justin Bieber'ın ağzından;
Miley kapıyı kapatıp önümden yürümeye başladı. Gözlerim istemsiz olarak aşağılara kaydığında ne kadar güzel bir poposu olduğunu düşünmeden edemedim. İlk kapıyı açtığında önüne gelen saçı üfleyerek geri göndermeye çalışması gözümün önüne geldikçe gülesim geliyordu. Omzuma dokunduğunda şekilden şekle giren yüzü. Tanrım! Bir kızı hem bu kadar güzel,tatlı ve seksi yaratabiliyorsun?
*
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LOVELY LOVE ( Jiley Fan Fiction )
FanfictionOnlar birbirlerinin umutları, yalanları, güvenleri, sevabı, günahı. İkiside müziğin sevilen isimleri. Beraber mutluyken, onlara bu kadar zarar veren ne olabilirdi? Onların yeni hayatında 'aşk' nasıl bir kavramdı? | Tüm hakları bende saklıdır.| | Eki...