ELLEN'a mı katılacağım? | 16.Bölüm

3.3K 162 27
                                    

Umarım önceki bölüm içinize sinmiştir. Bölüm geciktiği için üzgünüm.Sözümde duramadığım içinde. Şu an şehirdışındayım ve internet zor buldum. Şu an bi kafenin Wİ-Fİsindeyim.Düşünün yani :/ Büyükbabamı yoğun baıma aldılar ve hayati tehlikesi hala var. Yani benim moral sıfır. Önceki bölüm ithaf yoktu çünkü çok uzundu. Bende haksızlık olmasın diye ithaf yapmadım. Bu bölüm kübranusasukenin. Özelden ulaşıyolar nasıl mutlu oluyom. :D 

SİZİ BEKLETTİĞİM İÇİN YARIN DA YB VAR <3

İYİ OKUMALAR...

Hatırlatma;

'' Bu ödül için öncelikle aileme, ekibime, belieberslarıma, fan grubuma ve hayatıma geç ama iyiki girmiş olan Miley'ye adıyorum.'' dedi. Justin beni tekrar yanağımdan öptü ve aşağı indi. Bu seferki alkış hepsinden büyüktü diyebilirim. Bir daha ki ödülü sunmam için salondaki ışılar söndü ve ben girdiğim kapıdan geri girdim. Yarınki magazin manşetlerini düşünmek bile istemiyordum.

Yeni Bölüm;

Sırayla ödülleri sundum. Gerçekten Eminem'le tanışmıştım Eminem'le. Ona 'en iyi rap albümü' ödülünü vermiştim. Sahne arkasında sesimin güzel olduğuna dair bir sürü şey söylemişti. EMİNEM! 

Şu an ise Taylor Swift'in 22 performansını izliyoruz. Onunla bile tanışmıştım. Hoş Justin'le çıkmam bile benim için ayrı bir mucize. Tabii ben Selena'nın öldürücü bakışlarından kurtulabilirsem izleyeceğim. Bütün gece boyunca bana kötü kötü baktı. Gözlerimi kaçırsamda rahatsızlık duyuyordum. Ama takmadım. Çünkü yanımda taşa meydan okumak için yaratılmış Justin vardı.

Taylor Swift performansını bitirdi ve salon boşalmaya başladı .Justin elimi sımsıkı tuttu. Sanırım bu sefer arka taraftan çıkacaktık. Justin'in koruması önde bizse onun arkasında arabamıza ulaştık.Arka kapı olmasına rağmen smilers ve belieberlar buraya bile doluşmuşlardı.

Zorlukla kalabalıktan ayrılıp arabamıza bindik. Justin sırıtarak bana bakıyordu.

''Bugün harikaydın meleğim.'' dediğinde yüzüm kırmızı ve mor arasında gidip geldi.

''Demesene öyle. Utanıyorum.'' bu sefer itiraf etmiştim işte utandığımı. Karşısına oturmustum ve başım aşağı eğikti. Eliyle yüzümü kaldırıp ona bakmamaı sağladı. Yavaşca dudaklarıma uzanıp kısa ama etkili buselerinden kondurdu.

''Sen hep utan o zaman.'' diyip tekrar o öpücüğünden kondurdu dudağıma.  Benden ayrılıp arkasına yaslandı.

''Yarın sana bir süprizim var.''  dediğinde gözlerimi ona diktim.Süpriz olduğunu duyduğumda uyku uyuyamazdım. Küçüklüğümden beri.

''NEYMİŞ O?'' dediğimde pis pis sıtıttı.

''En ufak bir ipucu bile yok. '' dedi. Bende trip atacaktım ona. Ellerimi çiçek pozisyonuna getirdim dudağımı büzüp bende arkama yaslandım. Başımı eğmeyide unutmadım tabii ki. Justin kıkırdayıp mükemmel dişlerini gösterdi. Ve yanıma gelip oturdu. Sağ kolunu omzuma attı.

''Hiç boşuna  trip atma bana çünkü sana en ufak bi ipucu bile yok.'' dediğinde numaramı yemediğni anladım. Ellerimi boynuna sarıp yanağına öpücükler kondurmaya başladım.

'' -öpücük- Justin -öpücük- aşkım -öpücük- bebeğim -öpücük-  bitanem -öpücük-  yarın -öpücük- beni -öpücük- nereye -öpücük-  götürceksin -öpücük- '' O da dönüp benim yanağımdan öptü.

LOVELY LOVE ( Jiley Fan Fiction )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin