★OKUYUNN ÖNEMLİ NOT!!★
Yorum istiyorum krokanlı dondurmalarım. İyi kötü fark etmez. :)
♥ İtalya gezisine gittik abimle.Doktor rapor verdi 1 hafta. Bizde değerlendirelim dedik. Orayı sevdiğim için Miley'le ilgili biraz değişiklik yapabilirim. Orada da yazamadım tabii. O yüzden geç geldi. ♥ :* Sınır koymuyorum. Çünkü dolmuyor bende üzülüyorum.Sizden tek istediğim yorum. Hikayeyle ilgili fikirlerinizi öğrenmek istiyorum :) ahdjsmsks :D Yazmayı sevdiğim için yazıyorum ben. Neyse siz okuyun :D ♥
*
Hatırlatma;
Luke'un ağzından
Miley şarkısını söylemeye başlamıstı. Tek kelimeyle harika olduğunu söylemeliyim. Montunun cebinden telefonunu çıkardım ve Instagrama girdim ve Miley'nin fotoğrafını çektim. Altına
'İlk kaydımı yaptım. Smiley'e şans dileyin' yazarak paylaştım.
Yeni bölüm;
Miley Cyrus'un ağzından
Son kısmıda söyledim. Jack sürekli farklı sesleri deniyor ve ayarlamalar yapıyordu. Sürekli aynı şeyleri söylemekten sıkılmış ve yorulmuştum. Ve lanet olsun ki buradaki kimse bunun farkında bile değildi. Jack elleriyle, 'tekrar' işareti yaptığında çıkarmak üzere olduğum kulaklığı tekrar taktım ve söylemeye başladım.
*
God I'm torn apart inside
Tanrım, içimde paramparça gibi
I look up at the stars
Başımı kaldırıp yıldızlara bakıyorum
Hoping your doing the same
Senin de aynı şeyi yaptığını umarak
Somehow I feel closer and I can hear you say
Kendimi sana daha yakın hissediyorum, seni duyabiliyorum
*
Evet, tam olarak bu kısmı tekrarlıyıp duruyorduk. Jack en sonunda baş parmağını kaldırıp, 'tamam' olduğunu belirtten isareti yaptı. Derin bir, 'Ohh' çekip kulaklığı çıkardım. Şu an beynimde at sürüsü tepiniyor gibiydi. Cam bölmeden çıktığımda Luke ve Jimmy hayran hayran bana bakıyordu. Benim bir şey söylememe izin vermeden Jimmy konuşmaya başladı.
*
'' Tek kelimeyle mükemmeldin Miley! En çabuk yaptığım kayıttı bu! ''
Çabuk dediğiniz bu mu? 2 saatir cam bir bölümün içinde hapis hayatı yaşıyorum ben. Tanrıya şükür ki bitti. Tanrı dedimde aklıma geldi. Kaç haftadır kiliseye gitmiyorum ben. Bir dakika Jimmy'e de teşekkür etmedim. Adamla görüştüğümüzden beri gururumu okşuyor.
*
''Teşekkür ederim. Ama sanırım yoruldum. Kaydı ne zaman dinleyebiliriz? '' dedim. Eee cam bir bölmede 2 saat kaldım. Bari ne yapmışız onu dinleyelim istedim. Çok mu? Jimmy'den cevap beklerken konuşmaya Jack katıldı.
*
''Şarkı'nın üzerinde bir kaç ayarlama daha yapılması gerekiyor. YouTube hesabına koyduğumda sana haber veririm.''
YouTube hesabımı? İnanıyorum yaa. Az önceki asık suratımdan eser yoktu şu an. Sanki bütün yorgunluğum uçmuş gibiydi.
''Benim YouTube hesabım mı var? '' şaşkın şaşkın Jack'e baktım. İstifini bozmadan cevap verdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LOVELY LOVE ( Jiley Fan Fiction )
FanfictionOnlar birbirlerinin umutları, yalanları, güvenleri, sevabı, günahı. İkiside müziğin sevilen isimleri. Beraber mutluyken, onlara bu kadar zarar veren ne olabilirdi? Onların yeni hayatında 'aşk' nasıl bir kavramdı? | Tüm hakları bende saklıdır.| | Eki...