OKUYUN PLS !!
11.5k olmuşuz ya 10 gün içinde :) Hepinizi ayrı ayrı Justin öpsün. Bu son haftalar Wattpad'a giremedim. Arkadaşım Nur'a e-maille gönderdim. O paylaşacak. :D
Şimdi,
1) İlk olarak hikayenin oyları gayet iyi ancak YORUM sayısı berbat. Yorum sınırı koyabilirim böyle giderse.
2) Sezon finali yapmış olmama rağmen size hediye bölüm yazdım. Şu an İtalya'dayım. 1 hafta YB falan yazamayabilirim. Bu bölüm kısa oldu ama İtalya'dan döner dönmez uzuncana yazcam.(Dua edin Pirlo'yu göriyim kendisi benim favorit futtballerim :D asdfgjj )
3) Hikayeye ulaşın;
Instagram: lovelylove.jiley
Twitter: LLwattpad
Multimedya'ya koyamadıklarımı ve sizin yaptığınız kolaj çalışmalarını yayınlıyorum. Takip edip fikirlerinizi yazarsanız sevinirim.
4) Ve gerizekalı ben, size hala isim koyamadım. Lovers olsun diyenler var. Ama o benim okuduğum bir hikayenin okuyucu ismi.Ayrıca diğer hilayeme devam etmeyi düşünüyorum. Bulursanız yazın lütfen. Bulana ithaf yapcam.Sözümdeyim :D
*****
Ekin'den öneri köşesi
Kardeş diyeceğiniz insanları iyi seçin. Gün gelir kalleş olmasını da bilirler.
*****
Hatırlatma;
Pantolunumun cebinden telefonunu alıp mesaja baktım. Donakalmıştım. Onu uzun süredir görmüyordum. Eğer Miley bunu öğrenirse kesinlikle yıkılacaktı.
Yeni Bölüm;
(Justin Bieber'in ağzından)
Gözlerimi açtığımda kendimi Miley'nin omuzunda buldum. Bir saniye bu terslikte bir iş var. Onun benim omuzumda yatması gerekiyor!
Hala uyuyordu ve benim duş almam gerekiyordu. Kafamı omuzundan kaldırdım. Boxerımı giyip banyoya girdim.
Ne bekliyordum ki! Hepsi kız şampuanı. Boxerı indirip duşakabine girdim. Mecburen Miley'nin şampuanlarından kullanacaktım.
Banyo boyunca Alexia'nın attığı mesajı düşünmüştüm. (Alexia, benim İtalyadan sinir olduğum bi kız.O yüzden kötü kız onun adı assdf ) Neden döndüğüyle ilgili en ufak bir fikrim bile yok. Alexiayı şu an düşünmek bile istemiyorum. Beynim onu geri ittiriyor.(spoiler; Alexia'yı öğrenmeniz için daha zamanımız var ;))
Yarım saat kadar yıkandıktan sonra duşakabinden çıkıp saçlarımı düzeltmeye başladım.Tarak bulurum amacıyla çekmeceyi açtığımda 2 paket pedle karşılaştım. Pekala suç bendeydi. Ellerimle şekil verdim. Banyodan çıktığımda Miley ağlıyordu.
(Miley Cyrus'un ağzından)
Uyandığımda Justin yanımda yoktu. Ama telefonu buradaydı. Muhtemelen gitmemişti.
Dün tamamen kadın olmuştum. Bu inanılmazdı. Asla bir sevgilim ya da idolümün sevgilisi olacağım aklıma gelmezdi. Hele de bekaretimi alacağı...
Justin'i aramak için ayağa kalkmaya çalışıyordum ki kasıklarıma giren ağrıyla yatağa geri oturdum. Kramp gibiydi ve geçmek bilmiyordu. Yatağa geri yatıp yorganı gögüslerime kadar çektim.Yorganı çektiğimde ortaya çıkan kanı görünce gözlerimden akan yaşlara engel olamadım. Nedenini bilmiyorum ama ağlamak iyi bir karar gibiydi. Ellerimi yüzüme kapadım ve hıçkırarak ağlamaya başladım. Banyo kapısının açılmasıyla gözlerimi oraya diktim. Justin,saçlarını yapmış sadece boxerla tam karşımda bana bakıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LOVELY LOVE ( Jiley Fan Fiction )
FanficOnlar birbirlerinin umutları, yalanları, güvenleri, sevabı, günahı. İkiside müziğin sevilen isimleri. Beraber mutluyken, onlara bu kadar zarar veren ne olabilirdi? Onların yeni hayatında 'aşk' nasıl bir kavramdı? | Tüm hakları bende saklıdır.| | Eki...