Real Love?

1K 12 0
                                    

Info

Jeg heder Smile (udtales på engels) og er 19 år, jeg bor i en lille lejlighed i London, sammen med min Bedste veninde Hope og min kæreste Simon, okay det virke en smule mærkeligt at jeg bor sammen med dem begge.. Men jeg elsker dem begge, og vil være så tæt på dem som muligt!

Smile's synsvinkel!

"Er du klar skat?" Råber Simon på mig, vi skal på en fin restaurant, og jeg har brugt de sidste 3 timer på at gøre mig klar, "Jaja, jeg kommer nu!" Jeg kommer ud fra badeværelset, "Waaaauw, Jeg er sq den heldigste man på jorden!" Siger han, jeg fniser og rødmer, selvom vi har været sammen i 5 år, og jeg ved at han altid siger det, så rødmer jeg hver gang.

Simon's Synvinkel!

"Skal vi gå?" Spørger jeg og tager hendes hånd, og følger hende ud i Limoen, "E-e-er det en limo?" spørger hun, ej hvor jeg do elsker at overraske hende, og hun bliver mere overrasket, når vi har spist, "Ja det er det" svarer jeg, "Min prinsesse skal jo have alt det bedste!" Hun rødmer, hun er sååå smuk når hun rødmer.

***

Vi ankommer til restauranten, og bliver ført hend til vores bor, "Hvad vil du have, Babe?" Spørger jeg, hun rødmer, igen, det er så sødt, "Jeg ved det ikke, hvad vil du have?" Spørger hun mig "Jeg tror jeg tager Roastbeef!" Siger jeg, "og Hvidvin!"

Smile's Synsvinkel!

"Så tager jeg også det" siger jeg, vi sider lidt og sluder, og venter til en tjener kommer.

Når vi har bestilt, tager Simon min hånd, "Hvor er du smuk i aften!" Siger han, og smiler, jeg rødmer self.

Når vi har sidet i 10. Min og ventet på maden, tager jeg min IPhone fram, jeg ved sq godt vi er på en fin restaurant og "Spiser" men jeg gider ikke vente mere, jeg går ind på Tweeter

@SmileToTheWorld Sitting and waiting for FOOD With my Babe @Simon_Green Love Yaaaa!

Jeg lægger den tilbage i tasken! Jeg hører at den biber, jeg tager den op igen,

@Simon_Green Love you 2<3

Jeg kigger op, han ser på mig med et stort smil. jeg rødmer igen, hvorfor bliver jeg med?

Tjeneren kommer over til os med maden, og hvisker noget i øret på Simon, han smiler, og siger tak.

"Nå skal vi begynde?" Spørger han, men det eneste jeg tænker på er hvad hun sagde,

"Hvad sagde hun?" Spørger jeg,

"Sagde hvem?" Siger han

"Hun! Tjeneren!"

"Ikke noget særligt"

"Hvorfor smilte du så, og sagde tak!"

"Lad os nu bare spise, vi kan tale om det, når vi kommer hjem.."

"Fint!!" Sagde jeg, also vi har altid sagt alt til hinanden alt.

Hvad tror du det var tjeneren sagde til Simon?

Læs videre og find ud af det.

Hvad syntes i Om den indtil videre?

Skriv hvad i syntes om den i komentaren!

Real Love?Where stories live. Discover now