Harry Styles!

371 10 0
                                    

Smile's Synsvinkel!

Hope prøver at hjælpe mig op at stå igen, men jeg slår bare efter hende, og det samme når Simon prøver at hjælpe!

Jeg rejser mig op at stå, "Så, du havde bare tænkt dig gifte dig med mig, men være sammen med min bedste veninde?" Spørger jeg ham.

"Jeg kan forklare..." Han er i gang, men jeg afbrød ham!

"Jeg vil ikke engang høre hvad du har at sige!" Man kan godt sige at jeg var skide sur!

"Smile, det er min skyld, jeg..." Hun prøver også!

"Din b****!!!!!" Råber jeg, og så er jeg væk

***

Jeg vågner med nogle stærke arme rundt om mig, jeg ånder lettet, det hele var kun en drøm!

"Godmorgen skat!"siger jeg og vender mig rundt, og kysser ham, men det er ikke Simon!

*Flashback*

Jeg er i en klub, som ikke mange kender, så der er ikke rigtig mange mennesker, men jeg ser en meget lækker dreng med krøllet hår, han sider og drikker!

Jeg går over til ham, og spørger han, om han byder på et glas vodka?

Han vender sig, og ser mig dybt ind i øjnene!

OMG Det er Harry Styles!

"Ja, det vil jeg meget gerne!" Siger han, "Alt for sådan en smuk ung pige!" Okay han er fuld, fordi han kalder mig smuk og jeg kan lugte alkohol, men det kan sq gøre det samme, Harry Edward Styles har lige kald mig smuk!

Vi sider sådan og snakker fram og tilbage, om faktisk ingen ting!

Han spørger hvorfor jeg er her og siger han det hele!

Når klokken er... Okay det kan jeg så ikke huske, fordi at jeg var fuld, men klokken var meget, tager vi hjem til ham!

Når vi er kommet over til ham, laver vi en drikke konkurrence...

*Flashback ends*

Mere kan jeg ikke huske!

Real Love?Where stories live. Discover now