A Bi***?

321 12 1
                                    

Smile's Synsvinkel!

"Smile, sig mig, hvad er der galt?" Harry giver ikke så let op hva'? Men keg har ikke lyst til at sige noget imens de er her... Jeg ser over på dem, og jeg tror at de gætter på at jeg helst ikke vil ha' dem til at vide hvad der er galt, "Ved i hvad, jeg havde faktiskt en aftale med Perrie, og i kender hende når jeg ikke holde en aftale..." Siger Zayn, men Liam afbryder ham "Ja! Eller faktiskt nej, men vi kender dig når du ikke holder an aftale med Perrie, såå jeg tror vi forstår, men det må vel betyde at vi også må gå nu..." "Also jeg kan godt køre jer hjem senere når i nu ville tale med os...?" Siger Harry, det er meget sødt af ham, men jeg håber ikke... "Nu når jeg tænker over det, såhavde vi jo en double date, skule vi ikke det Liam?" Spørger Louis, "nå jo, men så må vel gå, men vi tales ved i morgen?" Siger Liam, og han lyder en smule irreteret? Men de gad så ikke at være her... "Men jeg bliver her!" Siger Niall og han lyder sur? Hvad er der med de her drenge, først vil de over, men så går de igen? Okay så Niall bliver, men de andre? Jeg er måske bare meget forvirret, efter den samtale med Simon?

Niall's Synsvinkel!

Jeg ville gerne lære hende at kende, for at nu vidste jeg at han virkelige elsker hende (meget hurtigt, men jaa...) og hvis hun er en bi*** ville hun knuse hans hjerte, Og selv om han har knust mange hjerter, så fortjener han meget bedre...

Vi havde bare sidet og snakket frem og tilbage, men nu var Harry gået på Wc, så nu havde jeg chancen, "Nååå, men hvad kan du lide at lave?" Spurgte jeg, jeg lød måske som om at jeg forhørte hende, men det gjorde jeg nu også..."Jeg kan godt lide at danse, og synge" svarede hun.

"Går du meget op i at sminke dig?"

"Nej, jeg bruger kun mascara, og nogle gange læbestift!" Sagde hun, og jeg tror ikke at hun lagde mærke til at jeg forhørte hende?

"Træner du meget?"

"Nej, jeg er also virkelige doven.." Og så fniser hun lidt!

Harry's synsvinkel!

Jeg hørte dem tale, og jeg er meget nysgerrige og lytter derfor..

(N=Naill & S=Smile)

N: Hvad er der sket i din fortid?

S: Ehm... Det har jeg ikke lyst til at tale om!

N: Hvorfor?

S: det er en smule private...!

N: Havde du fundet på at knuse Harry's hjerte?

S: Nej, ALDRIG!

N: Det tror jeg ikke på!

S: Hvad, hvorfor ikke?

N: Fordi at du er en Bi***

Hvad? DET SAGDE HAN BARE IKKE!

S: Hvad, jeg er ikke en Bi***!

Hvad syntes I om at Niall er sådan?

XoXo Clara Styles<3<3

Real Love?Where stories live. Discover now