I Hate You!

379 11 0
                                    

Smile's Synsvinkel!

Hun ved ikke hvem der er faren?

Jeg kigger hend på Simon, han ser helt... jeg ved faktist ikke helt, han ser ud til at være bange, men glad?!

Mitt liv er mærkeligt, men det har sku ikke noget med mig at gøre, men alligevel, hun er jo min bedste ven/veninde, og jeg elsker hende!

"Du ved also ikke hvem faren er?" Spørger Simon hende, hvorfor interesserer han sig i det?

Hun ser på ham, og... Smiler hun til ham? "Nej det ved jeg ikke!" Siger hun, men hun græder ikke mere, hun griner? Og han griner også? "Hvad er det som er så sjovt?" Spørger jeg, måske en lille smule for sur, fordi at nu begynder hun ar græde IGEN!

"Jeg går ud at ryge!" Siger Simon

"Siden hvornår er du begynd at ryge?" Spørger jeg, og er meget ked at det, fordi at det har han aldrig gjort..

"Siden hvornår er du begynd at blande dig i om jeg ryger eller ikke!" Han er sur på mig? Hvis der er nogen der skulle være sur skulle det være mig der var sur på Ham!

Der går nogle minutter, med en akavet stilhed, men den bryder Hope, "Jeg har brug for noget frisk luft!" Siger hun og går ud!

Nu er jeg alene, jeg tænker om jeg skal gå ned og sige undskyld, og det gør jeg!

Jeg går ud til døren, men den er åben, og jeg hører at Hope og Simon snakker, jeg har altid været nysgerrig og står derfor og lytter...

Det herer samtalen H står for Hope og S for Simon

S: Hvorfor sagde du det imens hun hørte?

H: Jeg gik i panik!

S: Du ved at jeg elsker dig, men jeg kan ikke bare droppe Smile!

H: Det ved jeg, men vi elsker jo hinanden, og derfor burde vi være sammen!

S: Jeg ville ønske at det var dig jeg skulle giftes med!

H: Også jeg!

S: Og du er sikker på at jeg er faren?

Jeg ville ikke høre mere, jeg løb ud gennem døren, men fald!

Jeg kunne se på deres ansigtsudtryk at jeg forskrækkede dem

Real Love?Where stories live. Discover now