Smile's Synsvinkel!
"Jeg bliver nød til at sige dig noget, also jeg ved at det er en smule hurtigt, men jeg er forelsket i dig!" Så var det sagt, men jeg fortryder at jeg sagde det... Der er stille i et par minutter, men Harry bryder stilheden, "jeg er også forelsket i dig!" Og så kysser han mig, self gengælder jeg det, og det udvikler sig til et snav!
Harry trækker sig væk fra mig, "Vil du ikke ha' noget morgen mad?" "Nej, ellers tak!" Siger jeg efter som at jeg ikke er den der normalt spiser morgen mad, "Okay, men så spiser jeg da bare morgen mad selv!" Jeg kan høre at han prøver ar være rigtig sur, men det virker ikke!
Harry's Synsvinkel!
Imens jeg spiser morgen mad, tager Smile et bad, og når hun er færdig har jeg tænkt mig at spørge hende om hun vil være min kæreste!
Hun er færdig, og kommer ind i køkknet til mig, "Jeg har et jeg vil spørge dig om..." Siger jeg, "Ja, hvad er der?" Spørg hun "Ehm jeg ved ikke helt hvordan jeg skal sige det... Ehm.. Det er måske en smule tidligt, men... Vil du være min kæreste?" Så var det sagt, "Ehm... Ja!" Puhaaa... Hun sagde ja, det var et lættelse!
Resten af dagen sider vi bare på sofaen og ser film, men vi ser nu ikke så meget af filmene, vi sider mest og kysser og nusser..!
Da klokken bliver lidt meget, bliver jeg en smule sulten, "Har du lyst til noget at spise?" Spørger jeg, "Ja tak, det vil jeg gerne!" siger hun og kysser mig, hendes læber en så bløde, og... Jeg kan also ikke forklare det, de er bare perfekte!
Smile's Synsvinkel!
Vi tager hen på et eller andet mexicansk restaurant, og det smager bare såå godt, da vi er færdige gik hen på det nærmeste Starbucks, fordi at Harry syntes at deserten på restauranten ikke var så god!
Da vi kommer hend på starbucks er der ikke så mange folk, men det bliver snart fuld med Directioner og paparazzier, og der er rigtig mange der spørge om vi er kærester, jeg vil rigtig gerne sige ja, men Harry siger at jeg bare skal ignorere dem, så det gør jeg!
Undskyld at det tog så lang tid at skrive det her kapitel! Men har bare ikke vidst hvad jeg skulle skrive, men husk I er altid velkomne at skrive I komentaren hvad den skal være om!
XoXo Clara
YOU ARE READING
Real Love?
FanfictionSmile er 19 år, og bor i London sammen med sin Kæreste Simon og hendes bedste veninde Hope! En dag er hun og Simon ude at spise, og so lægger han sig på knæ og spørger hun vil Giftes, men er det her virkelig kærlighed, eller bare et dumt spil? Og nu...