The Guuurls!!:***

273 14 4
                                    

Smile's synsvinkel

Det er nu en uge siden jeg var hos min mor og søster, og vi havde snakket ud, vi snakkede om at mig og Simon ikke skule giftes, og at jeg var kommet over ham! Men jeg sagde ikke noget om at mig og Harry var sammen, men jeg sagde at jeg havde mød en fyr der var virkelige sæd, og som var en rigtig sød ven!

"Harry! Harry! Harry, stop så!" Råber jeg

"Ikke før du giver mig et kys!" Siger han og griner

"Du får sgu da ikke et kys! Slem dreng!" Det sidster siger jeg, og slår ham blidt på kinden!

Nu tænker I sikkert, 'Hvad er det han gør?' Det skal jeg svare jer på, han kilder mig, og jeg er rigtig kilden... Men tilbage til historien!

*Ring ring*

"Harry, jeg bliver nød til at tage den, hvad nu hvis det er den fyr min mor tror jeg dater?" Siger jeg, og han lader være med at kilde mig, det skal lige sigest at mig og Harry har en lidt lame humor når vi er sammen...

"Det er Smile!" Siger jeg.

"Hva' så søde skatebasse?" Hører jeg en skrige i den anden ende.

"Hva' så Perrie muuz?" Skriger jeg tilbage... Mig og pigerne er blivet rigtige gode venner, og med pigerne mener jeg Perrie, Elenanor, og Sophia

"Jeg tænkte på om vi ikke skulle gå og Shoppe efter som at drengene skal træne?" Spurgte hun, "Also bare hvis du ikke skal noget andet!"

"Jo, selfølgelige kommer jeg!" Siger jeg "Kommer Eleanor og Sophia også?"

"Selfølgelige kommer de også, og så bliver det en rigtige pige dag!" Siger hun, "Jeg kommer og henter dig om et kvarter?"

"Hvad!? Jeg har ikke været i bruse endu...!" Siger jeg og føler mig en smule flov, fordi at klokken var måske... 12:30 Men jeg var vågnet klokken 10 men Harry havde givet mig morgenmad på sengen, og så havde han bare kildet mig resten av morgenen...

"Okay, om en time?" Spurgte hun.

"Okay, så ses vi om en time!" Sagde jeg og så lagde jeg på!

Okay, jeg er virkelige ked af at jeg ikke har opdateret, men also jeg har bare ikke vidst hvad jeg skulle skrive om...

Men så vil jeg også lige sige 1000000000 Takk for 1,1k læsere, og 48 stemmer!

Og efter som at jeg har fået det, vil jeg lige siga at jeg vil lave en konkurrence, det i kan vinde er:

En shout out, du får lov til at bestemme et pige navn i historien, og får lov til at bestemme og pigen skal være kærester med Niall, eller om Harry skal være Smile utro og være sammen med hende

Det du skal gøre for at være med er stemme på denne kapitel, og skal skrive i komentaren hvad i syntes om historien, og navnet, og hvem hun skal være sammen med!

Good Luck!❤️🎀

Clara Styles!

Real Love?Where stories live. Discover now