The Break Up!

367 17 0
                                    

Smile's Synsvinkel!

Jeg vågner med en stærk arm om mig, Harry's stærke arm om mig!

Okej, jeg ved at min kæreste/ex-kæreste er mig utro, og at jeg skulle være meget ked af det, og bare ligge i min seng, men jeg er blevet forelsket i Harry, also jeg har altid kunne lide ham, men det var jo før jeg mødte ham!

Jeg er så forvirret, at jeg ikke kan tænke klart, så jeg tager min telefon fram og går på Twitter, og så kommer jeg i tanke om hvordan jeg skal slå op med Simon, fordi at vi var jo sådan set stadigvæk kærester..

@SmileToTheWorld: Single, and I enjoy it!

Jeg havde faktisk fået mange followers efter at Harry havde tagget mig i et Tweet, så det var hurtigt at nogen spurgte hvad jeg mente med single o.s.v. Og så var der en der spurgte om mig og Harry havde slået op, faktisk sjovt syntes jeg, fordi at jeg jo aldrig været sammen med ham, eller jo sammen, men ikke som kæreste, der var nok mange der havde taget det seriøst når Harry havde skrevet han var forelsket i mig, men jeg er jo ikke dum, self var det kun for sjov at han havde skrevet det!

Efter som at der var så mange der spurgte valgte jeg at skrive et nyt Tweet!

@SmileToTheWorld: @Simon_Green cheated on me, and me and @Harry_Styles was never a couple!

Harry's Synsvinkel!

Jeg vågner og ser Smile er allerede vågnet, hun ser ikke ud til at lægge mærke til at jeg er vågnet!

Hun er så smuk, og jeg har bare lyst til at kysse hende, men det kan jeg jo ikke!

"God morgen, smukke" siger jeg og jeg ved ikke hvorfor jeg sagde smukke, ikke fordi at hun ikke er det!

"God morgen, muuuzen!" Hun kalde mig lige muzen, det er bare så sød... "Jeg bliver nød til at sige dig noget, also jeg ved at det er en smule hurtigt, men jeg er forelsket i dig!"

Nååh... Hvad syntes i så?

Yaaaay har fået min første stemme på denne fanfiction/historie!😱

Real Love?Where stories live. Discover now