Mom and Sister...!

306 11 0
                                    

Smile's Synsvinkel!

Havde han lige kaldt mig en bi***?

Jeg hvad lyst til at løbe ud af døren og komme væk er fra, men hvor skulle jeg tage hen?

Harry, kommer ind igen, "Hvorfor kan du ikke bare være glad, for at jeg har fundet en pige som jeg elsker?" Spørger han Niall, og jeg er meget sikker på at han havde hørte samtalen, fordi at han så en smule sur ud!?

"ELSKER? Det har du sagt alle de... 1-2-3-4... 15... Alle de 15 piger du har været sammen med, den seneste månede!" Siger Niall, og han er virkelige sur, "Jeg har brug for lidt frisk luft!" Siger jeg og går ud, jeg havde virkelige brug for at tænke lidt, og når jeg nu står her, kommer jeg til at tænke på min mor, hun ved jo ikke at jeg ikke skal giftest...

*Biib biib*

(S=Smile & M=Mor)

S: "Hej, Mor!"

M: "Hej skat"

S: "Mor..."

M: "Ja, hvad er der søde?"

S: "Ehm... Jeg tænkte på om vi ikke kunne tale over en kop kaffe eller sådan noget?"

M: "Jo, selfølgelige skat, hvad med at du kommer her, så kan du også møde din søster igen, hun savner dig virkelige meget!"

S: "Jo, hvornår kan du?"

M: "Altid, det ved du jo!"

S: "Ja, men så tager jeg en Taxa der hen nu, så jeg er der snart!"

M: "Kommer Simon med?"

S: "Nej, men ses, Elsker dig!"

*biib biib*

Jeg går ind igen, og ser at de sider og griner af noget..? Drenge!😂

"Ehm... Jeg tager hend til min mor, og jeg tænkte på at du måske ville med?" Spørger jeg Harry, "Jeg vil meget gerne, men vi skal lige til at have en film aften, men så ses vi senere skat!" Svarer han og kommer lige over at kysse mig!

Undskyld at jeg ikke opdaterer så meget, men jeg har problemer med at skrive...

Men 1000 tak for over 500 læsere!<3

Clara Styless

Real Love?Where stories live. Discover now