Smile's Synsvinkel!
Jeg har nu været i bruse, og så er der bare at tage noget tøj og make-up på, jeg er faktist blevet en rigtig sminke dukke, siden jeg begynde at være sammen med pigerne, men lige meget!
Mit tøj bestar af en hvid crop-top, hvor der står med sort, #Selfie, en cowboy farvet Jakke, et par cowboy shorts, og så et par hvide ballerina sko!
Min make-up er bare helt naturlig, og mit hår... Ja så doven som jeg er, laver jeg ikke noget som helst ved det, men det klæder mig nu også godt!
.
.
.
Vi er lige kommet hend til centret, og er på vej hend til en lille cafe, efter som at jeg ikke havde haft tid til at spise før jeg skulle af sted, vi sætter os ved et lille bord, og der kommer en tjener hend til os, men når hun ser os, går hun i stå, og det ser also bare så sjovt ud...😂😂😂
.
.
.
Vi gik fra butik til butik, og vi havde det bare såå sjovt, og da klokken blev lidt meget, besluttede vi at tage hen til Drengene, eller vi havde tænkt os at skifte til nogle røde, lår korte kjoler, og sådan noget, bare for at havde det lidt sjovt, men i det at vi var ved at betale kjolerne, (vi havde alle det samme slags kjole) så jeg en af mine gode veninder, Kristine! Og selfølgelige kom hun løbende hen i mod mig!
"Længe siden, Skaaaat" Hviner hun.
"Ja, alt for længe!" Hviner jeg tilbage.
"Er det sandt hvad jeg hører?"
"Om hvad er sandt?"
"At dig og Harry... Du ved, er sammen?"
Jeg får et grineflip, spørg mig ikke hvorfor, det lyder bare så sjovt...!😂
"Hahahaha... Ja det er sandt!"
"Det bliver 436kr" siger damen ved kassen, og jeg giver hende pengene!
Hva' så mine læsere, hvad siger i til at jeg begynder at skrive "Hva' så min Griseeeer🐷" fordi jeg elsker griser, og jeg elsker jer, der læsere med, så jeg begynder lige igen!
Hva' så min Griseeeer🐷
Jeg er sååå ked af at jeg ikke opdaterer mere, men ved bare ikke hvad jeg skal skrive...😔
Clara Styles
YOU ARE READING
Real Love?
FanfictionSmile er 19 år, og bor i London sammen med sin Kæreste Simon og hendes bedste veninde Hope! En dag er hun og Simon ude at spise, og so lægger han sig på knæ og spørger hun vil Giftes, men er det her virkelig kærlighed, eller bare et dumt spil? Og nu...