Smile's Synsvinkel!
Harry har været så sød imod mig hele dagen, men jeg tror at jeg burde gå hjem, fordi at måske er der en forklaring på det hele!?
Jeg og Harry sider og tager selfies! "Jeg tror at jeg burde gå hjem!" Siger jeg, men jeg tror at han hører at jeg ikke gider, "Du kan godt være her, also hvis du vil!" Det sidste siger han, med et skævt smil på læben, "Tak, men jeg har brug for at tale med Simon!" Siger jeg og går hen mod døren! "Husk at ringe..." Siger han, men før han er færdig med at tale, er døren gået i lås!
Jeg tager en taxi hjem, ikke fordi at jeg ikke gider at gå, men fordi at Harry's hus er ikke i den samme del af byen, som mit!
Jeg går på Twitter!
@Harry_Styles: I Think I'm in Love! @SmileToTheWorld
Jeg retweeter det, og skriver så også lige et Tweet!
@SmileToTheWorld: The Best day ever! Thank You! @Harry_Styles
Og så sætter jeg mig at lytte til musik!
Jeg lytter til nogle af mine yndlings sange: Midnight Memories, You Sound Good To Me, Happily, You and I, Strong...
Yes! Så er jeg her, jeg giver manden penge, og går så ind!
Først går jeg ind i køkkenet, og tager mig en Cola, og så ind i stuen!
Og der ligger de og kysser! "JEG SKULLE ALDRIG VÆRET KOMMET TIL BAGE!!!!" Råber jeg, og løber hen til Mit og Simons værelse!
Simon! Jeg kan ikke tro at han virkelige kunde finde på at være mig utro!
Jeg tager min computer, og noget tøj! Og så går jeg ind på...
Harry's Synsvinkel!
Her er så tomt uden hende og hendes fantastike latter! Jeg tror at jeg er forelsket i hende, men hun er forelsket i ham Simon, selv om han er hende utro!
Jeg håber at hun snart ringer!
Jeg kan also ikke bare side her og tænke op hende, jeg må gøre noget, så jeg går inde på Twitter!
Der er mange der har skrevet noget om at jeg er forelsket... En som heder @Simon_Green har skrevet noget
@Simon_Green: Are you in love with my Fiance?
Nåååh... Hvad tror i vil ske nu?
YOU ARE READING
Real Love?
FanfictionSmile er 19 år, og bor i London sammen med sin Kæreste Simon og hendes bedste veninde Hope! En dag er hun og Simon ude at spise, og so lægger han sig på knæ og spørger hun vil Giftes, men er det her virkelig kærlighed, eller bare et dumt spil? Og nu...