Smile's Synsvinkel!
Da vi kommer hjem til Harry, ringer hans telefon, han tager den, men selfølgelige kan jeg bare høre hvad Harry siger, "What's up?" "Jeg ved ikke helt, om det er en så god ide..." "Also det er bare det at jeg har gæster" "Nå I har alrede set nogle billeder?" "Ja ja, jeg har hørt det før, men..." "Fint, kom så over, men før i bliver sure på hende lad mig så forklare!" Sure på hende, taler han om mig? Og hvorfor skulle nogen være sur på mig... "Drengene kommer over, er det okay med dig skat?" Jeg havde tænkt så meget på om han talte om mig, at jeg ikke lagde mærke til at han havde sagt farvæl til hvem han nu talte med, men jeg gætter at det var en af drengene!
Liam's Synsvinkel!
Vi tager over til Harry, - han er also sammen med for mange pige, og han knuser hjertet på dem alle - ikke fordi at jeg bange for at vores fan vil hade hende, fordi at de elsker alle dem som vi elsker, men jeg var nu mere bange for hende pigen, for at bliver kendt som 'Harry Styles offer' lige som alle de andre piger, han er also en rigtig player, jeg tror at bare på den sidste månede har han af ca. 10 kærester, og det er måske lidt for meget?
"Liam, Liam... LIAM!" Jeg kan høre Zayn råbe på mig, og han må nu råbe nogle gange, efter som at jeg kan let komme til at dagdrømme "ja, hvad er der?" "Vi er her!" Siger Niall, og går ind til Harry!
Niall's Synsvinkel!
OMG! Den pige er sku hot, hun har langt blond hår, det kommer ned til taljen, det er en smule krøllet, men ikke så meget. Hun er ca. 175 cm høj, og virkelige tynd, jeg tror ikke hun viger mere en 40 kg, alt ved hende er perfekt, men så ser jeg ansiktet, ikke fordi at det ikke er smukt, hun har bare alt for meget make-up på, hendes hud ser ud til at være perfekt, men det er umuligt, så der må hun have noget på, hendes læber er blod røde, helt sikkert læbestift, og så hendes øjne, hendes øjnebryn er perfekte, det er umuligt, hendes øjnevipper, er også perfekte, som også umuligt, jeg lyder til at være expert i piger og make-up, men det nu kun fordi at jeg har en mase pige venner, men jeg gætter på at hun er en sminkedukke, og flipper ud hvis nogen gør noget imens hun lægger make-up!
Smile's Synsvinkel!
Drengene står bare og kigger på mig, som om jeg var et spøgelse, eller sådan noget, og selv om jeg ikke kender dem, så irreterer det mig meget, at de bare kigger, ikke engang siger hej, jeg ser op på Harry's ansigt, og det ser ud til at det også irreterer ham, "Må vi loge tale med dig Harry?" Spørger Zayn, og inden han har svaret er går de ind på Harry's værelse!
De har nu været væk i nogne minutter... *Ring Ring* min telefon ringer, uden at se hvem det er tager jeg den, men fortryder da jeg hører hvem det er...
"Hvorfor har du ignoreret mine opkald?" Spørger Simon
"Fordi at jeg ikke gider at tale med dig!"
"Hvorfor?"
"Det ved jeg ikke, lad mig lige tænke, for det første, du siger at du heller vil giftes med Bedsteveninde end med mig! For det andet, det knuste mit hjerte! For det trejde, da jeg så vil tale med dig igen, og kommer hend til dig, ligger du på sofaen og kysser med min bedsteveninde, og for det fjerde, jeg gider ikke have sådan en samtale over en telefon!"
"Syntes du ikke vi skal tale om det, ansigt til ansigt?"
"NEJ, JEG ALDRIG LYST TIL AT SE DIG IGEN!"
"Jeg ved det var en fejl, giv mig en chance?"
"KUN EN?"
"Ja, jeg vil bare have en chance til!"
"DEN HAR DU ALEREDE FÅET!"
*biiib...* jeg gad sku ikke at bruge min tid på at tale med ham!
"Hvad er der galt skat?" Jeg ved ikke hvornår dig var kommet ud igen, men jeg gætter på at de har hørt mig råbe, "Smile, se på mig" han tager under min hage, "Hvad er der galt, søde?"
Undskyld, undskyld, undskyld!
Mange gange undskyld at jeg ikke har opdateret i nogle dage, men jeg har bare ikke vidst hvad jeg skulle skrive, men her der det så!
Var i på Date i går på Valentine dag? Jeg var Forever alone, sammen med mine veninder<3
Xoxo Clara Styles<333
YOU ARE READING
Real Love?
FanfictionSmile er 19 år, og bor i London sammen med sin Kæreste Simon og hendes bedste veninde Hope! En dag er hun og Simon ude at spise, og so lægger han sig på knæ og spørger hun vil Giftes, men er det her virkelig kærlighed, eller bare et dumt spil? Og nu...