@OdStaypayhorlikson1 e ithafen...
(Harry ile sınıf arkadaşısınız ve seni cam den arıyor.)
H:S:Heey Harry... (Kahkaha atıyorsun.) Bu kadar mutlu olacağını bilseydim daha önce açardım.
H:(Battaniyesini düzeltiyor.) Naber?S:Teşekkürler iyiyim sen nasılsın?
H:Bende iyiyim...Öyle canım sıkıldı da bir arayayım dedim.
S:Harry...(Fısıldayarak konuşuyorsun.) Saat gecenin 1i...
H:Oh,öyle mi? Rahatsız ettiysem kusura bak-
S:Yok canım zaten uyumamıştım sorun değil... Harry neden battaniyeyi kafana doladın?
H:S:Çıplak mısın !?
H:Şşşşt...Sessiz ol...(Fısıldayarak konuşuyor.) Saat gecenin 1i...
S:Harry bu saatte beni neden çıplak bir şekilde arıyorsun?
H:Çıplak uyurum ben o yüzden...
S:(Kıkırdıyorsun.) Peki... Ee?
H:Aslında bakarsan sana bir şey söyleyeceğim...
S:Ne? Öhöm...Yani ne söyleyeceksin Harry?
H:Hiç uzatmayacağım. SENİ SEVİYORUM.
S:(O anda su içiyordun ve bunu duyunca hepsini ekrana püskürttün.) NE!? NE?! NE?!
H:Heeeey! Ekranını temizler misin seni göremiyoruum!
S:(Ekranı elinle temizliyorsun.O anda Harry de elini ekrana uzatıyor.)
H:Beni duydun seni seviyorum meleğim...
S:Bu kadar romantik olmak zorunda mısın şapşal!
H:Yaaani?
S:Ben de bu romantik şapşala aşığım işte... Bende seni seviyorum. 😳 (Başını önüne eğersin.)
H:Utandın mı sen?
S:Ha-Hayır... Ama şimdi babam seni çıplak bir şekilde bana cam açtığını görmeden gitmeliyim.
H:Olsun bi merhaba derdim ona da...
S:Evet şöyle derdin: Merhaba Bay (Babanın adı)... Ben kızınızı seviyorum ve ona aşkımı ilan etmek için gecenin 1 inde ona çıplak bir şekilde cam açıyorum.
H:(Kahkaha atıyor.)
S:Çok güzel gülüyorsun.
H: Sende öyle. Ayrıca gece gece bu kadar güzel olmayı nasıl başarıyorsun ki?
S: Ah, Harry... Bu gecelik bu kadar şok yeter. Yarın görüşürüz...
H:Peki bebeğim iyi geceler.(Bilgisayarı kapatıyorsun.)
S:Bi saniye bana bebeğim mi dedi?! Tanrım lütfen bu bir rüya olmasın...Lütfen lütfen lütfen... (Yatağına girip uyumaya çalışıyorsun.)İşteeeeee yeni bölüüüm...💕 Umarım beğenirsin 😍
Benim sessiz okuyucularım da bi ses versin ya bi tanışalım böyle olmaz...😆
Tüm sevgilerimle...💜
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dream With Harry Styles
FanfictionÖnceden toplanabilen kıvırcık saçlarını kestirmişti. Kıvırcıkları,minik bukleler halinde bir gülden farksız yüzünü süslüyordu. Bazen bir bebek kadar sevimli ve sevecen olan ifadesinde bu gece bir değişiklik vardı,kaşları birbirine yaklaşmış ortaları...