IremMolla0 a ithafen...
(Harry ile çocukluğunuzdan beri birbirinize aşıksınız ama ikinizde söyleyemiyorsunuz.Harry seni arıyor.)
H:Hey! Nasılsın bücür? Hiç göremiyorum seni!
S:Harry daha dün mesajlaştık ya camdan. Bana kocaman pankart yapmışsın gösteriyordun. (Kıkırdarsın.)
H:Olsun o dündü. Sabah göremedim mesela? Odanda da yoktun, nerdesin sabahtan beri?
S:İçerdeyim film bulmaya çalışıyorum. Aslında bakarsan bende seni çağıracaktım film izlemek için.
H:E ben de seni çağırmak için aramıştım. Ben film buldum boşuna araştırma. Geleyim mi? Burda mı izleyelim?
S:Oooo birileri benden hızlı davranmış?
H:Her zaman.
S:Tamam al filmini de gel o zaman ben birşeyler hazırlamıştım. Onları taşımaya uğraşmayayım şimdi.
H:Tamam geliyorum.
(Harry filmi alıp sizin eve geliyor.)
H:S:Hoşgeldiniz Bay Styles.
H:(Yiyeceklere bakıp konuşuyor. ) Oooo yine döktürmüşüz.. Bugün doğum günüm falan mı? Bana mı söylemiyorsunuz acaba?
S:Aşkolsun Hazz! Ben sadece senin doğum gününde mi yapıyorum böyle şeyler?
H:Tamam tamam kızma...
S:Nerde film hadi ayarlasana.
(Harry filmi televizyona takıyor.)
H:Herşey hazır!
S:Öyleyse başlayalım?
(Harry ışıkları kapatıp yanına doğru geliyor.)
H:Gözüne ne oldu senin?S:Ne ol-
(Harry seni öpüyor.)
S:(Şok olmuş bir şekilde Harry e bakıyorsun.) Ha-Harry? Neydi bu şimdi?
H:Seni seviyorum öpücüğü...S:...
H:S\a iyi misin?
S:Beni seviyor musun? Sen bana aşık mısın Harry?!
H:Çocukluğumdan beri seni seviyorum.(Yere bakıyor.)
S: Ben platonik olduğumu düşünüyordum ve... Ve seni kaybetmemek için yıllardır söylemedim Harry...
H: (Fısıldayarak konuşuyor.) Benimle dalga geçmiyorsun değil mi?!
S:(Harry e sımsıkı sarılıyorsun ve ağlamaya başlıyorsun.) Seni seviyorum. O kadar çok ki kalbim bunu kaldıramıyor...
H:Bitanem...(Seni öpücüklere boğuyor.) Yıllardır yanımdaydın ve sana dokunamamak çok acıttı. Sana sevgimi verememek... Ama şimdi yanımdasın ve seni doya doya sevebiliyorum.
S:Hayatımın en güzel günü kesinlikle bugün. (Kıkırdıyorsun.)
H:Ve benimde ...
(Harry nin kucağına yatıp filmi açıyorsun. Ama birbirinizi izlemekten filmi izleyemiyorsunuz.)
The end.Merhabalar efendim. Nasılsınız? Umarım beni beklerken yaşlanmamışsınızdır.😂
Sizi çok özledim. 😇😇😇
Kaldığımız yerden devam edeceğiz. Beklemede kalınız.🙌
Bol bol bol booooool yorum atın.💕Tüm sevgilerimle.💜
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dream With Harry Styles
FanfictionÖnceden toplanabilen kıvırcık saçlarını kestirmişti. Kıvırcıkları,minik bukleler halinde bir gülden farksız yüzünü süslüyordu. Bazen bir bebek kadar sevimli ve sevecen olan ifadesinde bu gece bir değişiklik vardı,kaşları birbirine yaklaşmış ortaları...