SUGGismylife a ithafen...
(Okulda bir gece pikniği düzenleniyor. Ve sen de senden iki yaş büyük olan abinle aynı okulda olduğun için beraber gidiyorsunuz.Bu arada Harry senin sevgilin...)
S:(Arkadaşlarının yanına gidip selam veriyorsun. Bu arada Harry senin geldiğini görüp yanına geliyor.)
H:Bu yanındaki kim?! Tanıyor muyuz s\a?!L:(Louis Harry i çekiştiriyor. Öpmeye başlıyor falan diyormuşum. Hayır hahndjd...)
(Fısıldıyor.) Harry o kızın abisi sakin ol...
Abin:Asıl seni tanıyor muyuz delikanlı?!
S:(Sen de abini çekiştiriyorsun.) Abi sakin ol... (Fısıldarsın.) Sana bahsettiğim çocuk bu.
A:(Elini uzatır.) Ben s\a nın abisiyim. Sen de galiba şu Harry denen çocuk olmalısın?
H:Evet... Ben Harry... Kusura bakma. Birden öyle s\a nın yanında görünce...
A:Sorun değil. Ama bir daha olursa affetmem. Tanıştığıma memnun oldum Harry. (Harry nin elini kırarcasına sıkar.)
H:Bende me-memnun oldum.
S:(Abini dirseğinle dürtersin.) Abi artık beni gözünle görüp bıraktığına göre sen de arkadaşlarının yanına gidebilirsin diye düşünüyorum?
A:Tabi...(Abin gider.)
S:Harry! Öldürseydin istersen abimi!
H:Ne bileyim güzelim? Lap diye tanıştık olmadı böyle!
S:Harry sana mesaj attım ya abimle geleceğim diye!
H:Telefonum en son senle banyo yaparken konuştuğumdan beri çalışmıyor bebeğim ya...
S:Aptal tabiki çalışmaz... Suyun altına sokmuştun telefonu...(Kıkırdarsın.)
H:Ama seninle konuşmayı kesemiyorum ki bitanem.
S:(Omzuna vurursun.) Şapşal!
H:Senin bu gücünün nereden geldiği belli oldu. Abin elimi kırıyordu az kalsın.
S:(Harry nin elini eline alıp öpersin.) Kıyamam aşkım çok mu sıktı hayvanat?
H:Bırak elimi kırmasını senin için öldürse beni razıyım meleğim... O senin abin. Saygıda kusur etmek olmaz.
S:Ya ben seni yemeyeyim de ne yapayım?
H:Şu çalılıkların arkasına götür mesela. (Göz kırpar.)
S:Olur olur sonra da abim görüp ikimizi de öldürsün dimi... Biraz gece olsun öyle gideriz.
H:(Kahkaha atar.) Seni seviyorum. (Yanına yaklaşıp fısıldar.) Ayrıca bu arsız hallerin beni tahrik ediyor...
S:(Parmağını ağzına götürürsün.) Şşş...Umarım beklediğine değmiştir güzelim...💕
Harry nin albümü hakkında konuşmak istiyorum. Tanıtımı izleyince nefes almayı unuttum resmen. 7 Nisan ı iple çekiyorum...Şu gözlerin yeşilinde boğulmak.😻😻😻
Tam olarak bu:
Allahım böyle güzellikler yaratıyorsan dayanacak gücü ver yarabbim amin.
Tüm sevgilerimle...💜
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dream With Harry Styles
FanfictionÖnceden toplanabilen kıvırcık saçlarını kestirmişti. Kıvırcıkları,minik bukleler halinde bir gülden farksız yüzünü süslüyordu. Bazen bir bebek kadar sevimli ve sevecen olan ifadesinde bu gece bir değişiklik vardı,kaşları birbirine yaklaşmış ortaları...