119™(BasketballStyles chapter2)

1.8K 86 99
                                    

BurcuAlisonStyles e ithafen...❤❤
-Multimedia da Basketball Styles var.😍😍😍-
(Maça saatler kaldı.Sen ve takımın hazırlıklarınızı tamamlıyorsunuz.Instagram a fotoğraf atıyorsun.)

"İşte beklenen maç

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"İşte beklenen maç..."

(Maçın gelmesini beklerken telefonunla oynuyorsun.Stresini atmanın en kolay yolu.O ne! Hadi amaa!)
-hazzystylesss fotoğrafınıza yorum yaptı.-
(Sinirle bildirimi açıyorsun.)
hazzystylesss:"İyi olan kazansın.😏"
(Ah,tamam. Bu o kadar da sinir bozucu değil. SİNİR BOZUCU DEĞİL Mİ! BU ÇOCUK SENİ ZORLA ÖPTÜ VE ŞİMDİ DE FOTOĞRAFINA ALAYCI BİR YORUM MU YAPIYOR!Hadi ama... Sadece bir yorum... Kafana takmamalısın. Sakin ol sakin...SENİ O SAHAYA GÖMECEĞİM STYLES!)
(Yerinden sinirle kalkıp telefonu fırlatıyorsun.)
A:Hey! Nereye!
S:Su alacağım!
A:Hey,hey...Tamam kızma...Sakin ol... Maça 15 dk mız kaldı o yüzden.
S:Tamam.(Su alıp elini yüzünü yıkayıp geliyorsun.)
(Takımı topluyorsun.)
S:Kızlar! Acımak yok! Bu akşam onlara sahaya gömeceğiz! Anlaşıldı mı!
Hepsi:Anlaşıldı!
S:Hadi bakalım meleklerim! (Ellerinizi üst üste koyarak takım selamlaşması yapıyorsunuz.-adı ne bilmiyorum salladım galiba ahhsjs-)
(Sahaya çıkıyorsunuz.)
Ve...

S:(Ah,tanrım! Bir grup şapşalla mı maç yapacağız?) Hey! Harold! Takımını toplamayı düşünmüyorsun herhalde!?H:(Sana sırıtıyor

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

S:(Ah,tanrım! Bir grup şapşalla mı maç yapacağız?) Hey! Harold! Takımını toplamayı düşünmüyorsun herhalde!?
H:(Sana sırıtıyor.) Baylar! Hadi toparlanın! 'Kızzzzz'lar gelmiş. Bekletmeyelim!
S:(Hayır yani KIZ kelimesini neden bastıra bastıra söylüyorsun?!)
(Harry takımını topluyor.)

"Merhamet göstermeyin!Suratlarına gidin!"

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Merhamet göstermeyin!Suratlarına gidin!"

H:Adamım,abartma. Her ne kadar alay da etsem,onlar kız. Tabiki oyunu onlara bırakın demiyorum ama hayvan olmaya gerek yok. Sert oynayın,ama kesinlikle kaba olmayın! Anlaşıldı mı!
Hepsi:Anlaşıldı!
H

:Hadi bakalım! (Onlar da takım selamlaşması yapıyor ve hakemin düdüğüyle oyun başlıyor.)
Topu sen yakalıyorsun ve sürmeye başlıyorsun. Harry yolunu kapatıp senden topu almaya çalışıyor.
H:Selam güzelim. Naber?
S:(Gözlerini deviriyorsun.) Şu an gayet iyi Styles. Topu benden alabilmen için bunlardan fazlasına ihtiyacın var. (Topu sürüp basket atıyorsun.Elinle tabanca yapıp Harry i vurmuş gibi yapıyorsun.)
...
[48-48 maç berabere. Son 1 dakika...]
(Seyirciler saymaya başlıyor.) :60,59,58,57,56...
S:Ben bitti demeden bitmez! (Topu karşı taraftan kaçırmayı başarıyorsun.) Suzy! (Pas atıyorsun. Kızlarla beraber potaya doğru koşuyorsunuz.)
Burdayım!
15,14,13,12...
(Topu kızlardan alıyorsun ve zıplıyorsun.)
4,3,2,...
S:Basket!
(Hakem düdüğü çalıyor. Ve maç 49-48 bitiyor. Sizin takımın sevinç çığlıkları başlıyor.)
"Wohooooooo! İşte bu!"
"Ağlamayın bebekler."
"İşte basketbol buna denir!"
"Gururumuzsun S\A!"
(Kızlar seni kucaklarına alıyorlar ve zıplatıyorlar.)
S:Tamam artık! Hey abartmayın! (Kızlar seni bırakıyorlar. Ve Harry nin yanına gidiyorsun.)
S:Sanırım birileri ağlamak için annesinin kucağına gidecek!
H:(Harry sadece sana tebessüm ediyor ve arkasını dönüp gidiyor.)

(Takım arkadaşından biri yanına geliyor

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Takım arkadaşından biri yanına geliyor.)
A:Harry nin annesi o küçükken öldü... Ve bugün annesinin ölüm yıldönümü. Onun kırdığın için kendinle gurur duymalısın! (Sana gözlerini devirip Harry nin yanına gidiyor.)
S:Ne!?Ah, aptalım ben! Aptal! Aptal! (Harry nin yanına doğru gidiyorsun fakat Harry arkadaşıyla beraber kalkmış ve gidiyor.)

Ne!? Gözünü mü sildi? Ah,hayır!

S:(Harry nin peşinden koşuyorsun.Ve sonunda Harry i yanlız yakalayabiliyorsun.) Hey! Harry!
H:(Arkasını dönüyor.)
S:(Harry nin yanına yaklaşıyorsun.) Harry...ben... Çok özür dilerim.Uhm... Bilmiyordum. Gerçekten. Bağışla beni... Asla kalbini kırmak istemezdim. Çok özür dilerim...Çok büyük aptallık ettim. Kusura bakma. Yani nasıl konuşacağımı bilmiyorum ama...
H:Önemli değil.
S:Harry...(Harry e sarılıyorsun.) Ben tam bi aptalım. Çok üzgünüm...
H:(O da sana sarılıyor.) Üzülme. Önemli değil.O her zaman benimle. Merak etme...
(Ayrılıyorsunuz.)
S:(Tebessüm ediyorsun.)
H:Sen bana az önce Harry mi dedin?
S:Dedim mi?
H:Dedin dedin... (Gülümsüyor.)
S:Demedim Styles! (Şakayla karışık bağırıyorsun ve gülümsüyorsun.)
H:Dediiiin!
S:(Yere bakıyorsun.) Uhm... Evet sanırım dedim.
H:3 yıldır ilk defa... Bana Harry dedin...
S:Evet...
H:Dünkü olay için özür dilerim. Tam bir öküz gibi davrandım.
S:Ah,şu olay...
H:Seni gerçekten seviyorum. Şaka değildi.
S:Harry... Sanırım korktuğum şey oluyor.
H:Ne?
S:Sana aşık oluyorum.
(Harry seni öpmeye başlıyor.)

Bu bölüm kitabın şimdiye kadarki en uzun bölümü oldu.(635 kelime.😑)
Hayal etleri bırakıp hikaye mi yazmaya başlasam. Öhöm havaya girmiyoruz... Dön o girdiğin yoldan yazar... Dön dön...Kolaydı sanki.😂

En çok okunan ve en çok oy-yorum yapılan Harry hayal et kitabı olmamıza çok az kaldı!
Siz olmasaydınız asla başaramazdık!


Sizi seviyorum.🙌🙋😘
Desteklerinizi eksik etmeyiniz pls.😘

Tüm sevgilerimle...💜

Dream With Harry StylesHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin