isaev0 a ithafen...
(Harry ile aynı yurtta kalıyorsunuz.)
S:Harry! Akşam yemeğine geç kalacaksın! Biz gidiyoruz!
H:...
S:Harry!Ah...Kızlar siz gidin ben Harry i alıp gelirim.(Harry nin odasına gidip bakarsın.)S:Harry. Yemek zamanı.
H:Uhm...Ne?(Harry bilgisayarından başını kaldırıp sana bakar.)
S:Yemek diyorum yemek! Hani akşam oldu ya... Biz de yurtta kalıyoruz ya...Akşamları yemek çıkıyor ya... Yemek için yarım saat vaktimiz var ya...
H:Tamam tamam. Sen neden gitmedin?
S:Her akşam geç kalıyorsun Harry! Sana yemek ayırmaktan bıktım!
H:O yemekleri bana sen mi ayırıyordun?(Ayağa kalkar ve şımararak sana sarılır.)
S:Oh,tamam koca bebek. Bu kadar teşekkür yeter...
H:Tamam hadi gidelim.(Elinden tutar ve beraber yemekhaneye koşarsınız.)-Yemekhanede-
S:Harry... O bilgisayarı nasıl soktun yurda? Bir görseler disipline gidersin.
H:Şşş... O bilgisayara ihtiyacım var.
S:Ne?! Ah,Harry!
H:Ne! Ne var! Ah,hayır o yüzden değil!
S:(Şaşkınca Harry e bakarsın.) Ee?
H:Ben karate öğreniyorum.
S:Wow! Karate mi!? Bu çok-
H:HAVALI! Biliyorum güzelim!
S:Uhm... Evet. Öğrendin mi?
H:Tabiki...(Yurda dönersiniz.Ve yatma vakti gelir.)
H:S\a!
S:(Harry nin sesini duymanla odandan çıkman bir olur.) Harry! Sessiz ol! Herkes uyuyor!
H:Ama sana göstermem lazım!
S:Neyi?
H:Bunu!(Harry bir şişe alarak trabzanlara koyar ve sana bakar.)S:Hey! Bu hiç de fena değildi!(Alkışlamaya başlarsın.)
(Fazla sesten şikayetçi olurlar ve bağırmaya başlarlar.)
"Sessiz olsanıza burda uyumaya çalışıyoruz!"
"Ah,hadi ama! Gece gece mi!Kapatın şu çenenizi!"
"Sessiz olursanız uyuyacağım!"S:Harry...Artık gitmeliyim. (Kıkırdarsın.)
H:Tamam.(Yaramazca gülümser.) Seni seviyorum!
S:Ben de! (Arkanı dönersin.) Bekle...(Harry ile aynı anda konuşursunuz.)
H:Ne?!
S:Ne?!
H:Ne dedin sen?!
S:Asıl sen ne dedin?!
H:Hiç...(Sana utangaçça bakar.)
S:Ben de hiç..(Yere bakarsın.)
H:O zaman uhm... İyi geceler.
S:Oh,evet... Sana da iyi geceler, Harry.(El sallarsın ve odana koşarsın.)
H:Evet,sen de beni seviyorsun...(Zıplayarak odasına koşar.)S:(En yakın arkadaşını sarsarak uyandırırsın.) Hey! Uyan!
A:Seni domuz ayağı bir taraflarına giresice! Beni neden uyandırıyorsun!
S:Harry bana seni seviyorum dedi!
A:Ne!?(Yatağından fırlar ve şaşkınca ve sırıtarak sana bakar.) Nasıl oldu! Ne zaman! Nasıl dedi! Sen ne dedin! Konuşsana!
S:Ben de dedim...
A:Ben de mi dedin! Ah,tanrım! Sizi aptal aşıklar!Sonra?
S:Ama sanırım ikimiz de ağzımızdan kaçırdık ve sonra aynı anda "Ne!" diye bağırdık.
A:Gerçekten aptalsınız! (Kıkırdar.)
S:Ve sonra da hiçbir şey olmamış gibi iyi geceler diledik ve ayrıldık. Ah,sanırım öleceğim!
A:Bu çok güzel bir haber! Wohooo!(Sana sarılır.)"Bu gece uyuyamayacağız sanırım! Susun artık!"
S:Bağırmamalıydın... Sus.
A:Tamam...(Sessizce bağırmaya devam edersiniz.)Umarım beğenirsiiin.🙏😇💕🙋
"Bakın bende ne vaaaaar!"
😂❤😩😩😩 Fazla sevimli!Oy ve yorum istiyorum.🙋
Sizi seviyoruuum!😊😇💓Tüm sevgilerimle...💜
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dream With Harry Styles
FanfictionÖnceden toplanabilen kıvırcık saçlarını kestirmişti. Kıvırcıkları,minik bukleler halinde bir gülden farksız yüzünü süslüyordu. Bazen bir bebek kadar sevimli ve sevecen olan ifadesinde bu gece bir değişiklik vardı,kaşları birbirine yaklaşmış ortaları...