Pelinilay a ithafen...
(Harry ile çocukluğunuz beraber geçmiş ve kapı karşı komşusunuz Harry seni arıyor.)
H:Hey!
S:Hey!
H:Ne yapıyorsun?
S:Kurabiye ya-
H:Tamam ne yapıyosan bırak gel!
S:Harry...Elim gözüm un içinde beni dinlemiyorsun ki. Kurabiye ya-
H:Tamam işte bırak hepsini gel!
S:Harry! Nereye geleyim? Ne yapacağız anlamadım ki! Yüzüm gözüm un içinde hamur içinde telefonu bile tutamıyorum. Ayrıca ne kadar sakar olduğumu biliyorsun ve ben iş yaparken konuşmaya tutuyorsun! Ah!
H: Ne oldu! Hey!
S:Offf! Harry senin yüzünden halı da undan nasibini aldı! Sağol! Ben değil de sen gel bence buraya! Evdesin dimi?
H:Kapıdayım. Aç.
(Telefonu kapatırsın ve kapıyı açmaya gidersin.)
H:Ah,özür dilerim Bayan Hamur ben s\a yı arıyordum...
S:Of,şapşal! Geç içeri...
(Harry mutfağa gider.Onun peşinden gidersin.)
H:Kurabiye tepside yapılır sanıyordum. Oh,şu hale bak! (Kahkaha atar.)
S:Ne! Ne var!
H:Tamam tamam kızma. Şimdi hallederiz.
S:Ellerini yıka! Sonra gel yardım et.
H:Tamam Bayan titizlikhastasıoluptakurabiyeyiyerileberaberhazırlayanhanımefendi.
S:Çok konuşma,hadi...
(Harry ellerini yıkar ve yanına gelir.)
H:Ne yapacağız!
S:Seninle konuşurken bütün hamur yere düştü... O yüzden hamur yapmakla başlayabiliriz?
H:Tamam malzemeler? (Ellerini birbirine vurur.)
S:Oh,Bay Styles aşçı olduğunuzu bilmiyordum... Buyrun.(Malzemeleri Harry e uzatırsın.)
H:Öğrenmiş oldunuz işte...(Harry malzemeleri büyük bir aşçı edasıyla kaseye döker ve çırpmaya başlar.)
S:Harry biraz ben de yardım edebilir miyim?
H:S:Nedeeeeeeen?
H:Çünküü ben aşçıyım.
S:Harold!
H:Tamam bir öpücük alırsam olur.
S:(Yanına gidersin be yanağını uzatırsın.)Al-
H:(Harry dudağından öper ve önüne döner.) Hm,şimdi oldu. Yardım edebilirsin.
S:Harry...
H:Efendim?
S:Harry beni öptün...
H:Oh,öyle mi?
S:Harry! Beni dudağımdan öptün!
H:Hadi ya...
S:(Şaşkınca Harry e bakarsın.)
H:Ne var yani sevdiğim kızı dudağından öpemez miyim?
S:(Hala şaşkınca bakmaya devam edersin.)
H:Seni seviyorum seviyorum... Anlaşılamayacak bir şey mi söylüyorum anlamadım ki?
S:Bu rahatlığın beni bir gün öldürecek... Ama yani böyle de söylenmez ki.
H:(Yanına gelir ve seni belinden tutup kendine çeker.Dudaklarına bakarak konuşur.) Nasıl söylenirmiş?
S:Belki biraz daha az şok edici... Uhm... Ve biraz daha kalp krizi geçirtme olasılığı az olan...Belki...
H:Ama ben böyle yapmak istedim...(Sana iyice yaklaşır.)
S:Oh,ta-tamam... Uhm,peki Ha-Harry... Ö-Öleceğim birazdan...Kalbim ağzımda atıyor...
H:Birileri bana aşık mı olmuş?(Seni kendine daha çok çekiyor.)
S:Ah,Harry...(Gözlerini kapatırsın.)Yeniden merhaba...💕 Nasılız? İyi miyiz?
Benim bebek Harry im kendini toparlamış görünüyordu.😊😊😊
Sizi daha fazla bekletmek istemedim.😘💕Umarım beğenirsin canım...💓
Tüm sevgilerimle...💜
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dream With Harry Styles
FanficÖnceden toplanabilen kıvırcık saçlarını kestirmişti. Kıvırcıkları,minik bukleler halinde bir gülden farksız yüzünü süslüyordu. Bazen bir bebek kadar sevimli ve sevecen olan ifadesinde bu gece bir değişiklik vardı,kaşları birbirine yaklaşmış ortaları...