stydiaskingdom a ithafen...
(Harry nin evinin yanındaki evi satın aldın ve komşu oldunuz.Fakat henüz birbirinizi tanımıyorsunuz.Bir sabah kedin evden kaçıyor.)
S:Diana!Nereye gidiyorsun!(Peşinden koşmaya başlarsın.)
Kedin:S:Diana!(Kedin sizin bahçeden çıkarak Harry nin bahçesine girer.) Kızım gel buraya!(Koşmaya devam edersin ve bahçeye girdiğinde Harry yi görürsün.)
H:Hoşgeldiniz.
S:Oh,şey... Kusura bakmayın lütfen. Kedim...
H:Hiç sorun değil. Kedileri severim. Bu taraftan...S:Ah,peki.(Harry ile beraber kedini bulmak için bahçenin içine girersiniz.)
H:Benim de bir kedim var. Belki oynamak istiyordur?
Harry nin kedisi(Gerçek kedisi ve ismi gerçekten Olivia.):
Aman tanrım! Burası cennet mi?
S:Diana!
H:Olivia,hayır! Hayır!S:Diana!(Çığlık atarsın ve havuza doğru koşmaya başlarsın.)
H:(Harry senden önce davranır, tişörtünü çıkartarak havuza atlar ve kedini kurtarır.)
S:(Harry ve kucağındaki Diana nın yanına gidersin.) Ah bebeğim! İyi misin?
H:Gerçekten Olivia adına çok özür dilerim kendi özel alanı konusunda biraz hassas. Saldırgan olabiliyor. Gerçekten çok üzgünüm.(Diana yı havluya sararak sana verir.)
S:Ah,bebeğim...(Kedine sarılırsın ve göz ucuyla Harry e bakarsın. Daha doğrusu kaslarına ve dövmelerine.)Sanırım öleceğim!
S:Şey ben gerçekten teşekkür ederim uhm...
H:(Elini uzatır.) Harry... Bana Harry diyebilirsin. Ve sende?
S:Ben de s\a.
H:Tanıştığıma memnun oldum.
S:Ben de...
H:(O sırada Olivia gelip Harry nin bacaklarına sürtünmeye başlar.) Hayır Olivia! Bugün senle ilgilenmeyeceğim. Git lütfen! Yaramazlık yapmamayı öğrenmen gerekiyor.
S:(Kıkırdarsın.) Ve kedileri havuza atmaman gerektiğini.
H:Ah, evet.(Kıkırdar.) İstersen içeri geçelim. Hem Diana yı kuruturuz. Hem sana bir kahve yaparım.
S:Oh,teşekkür ederim Harry fakat...
H:Lütfen,ısrar ediyorum!
S:Peki öyleyse...(Tebessüm edersin.)(İçeri geçersiniz.)
Ayyyyyy. Ben bu bölümü çok sevdim.😂💕🙈
Siz de sevin...🙌
Giflerin de uyumlu olmasına çok mutluyum.😂😂😂
Umarım beğenirsin bitanem.😘😘😘
Tüm sevgilerimle...💜
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dream With Harry Styles
FanfictionÖnceden toplanabilen kıvırcık saçlarını kestirmişti. Kıvırcıkları,minik bukleler halinde bir gülden farksız yüzünü süslüyordu. Bazen bir bebek kadar sevimli ve sevecen olan ifadesinde bu gece bir değişiklik vardı,kaşları birbirine yaklaşmış ortaları...