(Harry okuldaki yakın arkadaşlarından biri ve evinde bir doğum günü partisi verecek. Kafede oturuyorsunuz.)
H: Acaba diyorum ki maskeli bir balo mu olsa?
S: Nereden çıktı bu fikir şimdi Harry? (Gülersin.)
H: Ne bileyim, şöyle...(Dudağını büzüp düşünür.) Hiç kimse birbirinin kim olduğunu bilmesin. Hatta gece sonuna kadar da maskeler asla çıkmasın. Herke kendine bir partner bulsun ve gece sonunda herkes elindeki hediyeleri birbirine versin.
S: Harry bu senin doğum günü partin ve bütün hediyeler senin olmalı.
H: Ya hayır,öyle olmasın. Herkes birbiriyle hediyeleşsin. Ben öyle istiyorum. (Omuzlarını silker.)
S:Peki ya sevgililer birbirini maskeli tanıyamayıp başka partnerler bulurlarsa kendilerine?
H: O zaman zaten onlar hiç sevgili olamamış demektir. (Sana imalı bir bakış atar.) Ama evet zor olabilir tanımaları çünkü benim bahsettiğim maskeler balo maskesi değil,böyle koca maske. Maskot kafa gibi,hatta partimin adı maskot kafa partisi olsun!
S: Bilemiyorum Hazz bu biraz tehlikeli ve maskot kafa partisi nedir? Bu fikirleri nereden buluyorsun sen!
H: Hadi amaaa! Biraz eğleneceğiz fena mı?
S: Ah,tamam.Kabul ediyorum. Bunun için uzun bir duyuru yapmamız gerekecek.
H: Evet insanları ben toplarım oditoryuma. Ama sen konuşacaksın. Tamam mı?
S: Çünkü?
H: Çünkü sesin çok güzel.
S:Of ne alaka Harry ya! Senin de çok güzel. İnsanlara şarkı olarak mı duyuracağız?!
H: Ah,aslında fena fikir değil... İkna etmek için hatta çok iyi bir fikir!
S: Yemin ederim saçmaladın iyice!(Kahkaha atıp şakayla Harry'e vurursun.)
H: Tamam mı sen duyuracaksın.
S: Tamam,karşılığında koca bir dilim pasta istiyorum ona göre! Yoksa o pastayı kafana yersin tatlım!
H: Tamam en büyük dilimi sana vereceğim. Seni seviyoruuum!
S:Ben de seni şapşal bebek...(Harry ile duyuruyu yaparsınız ve okulun her yerine "HARRY'NİN MASKOT KAFA PARTİSİNE TÜM OKUL DAVETLİDİR." yazılı ve partinin kurallarının yazılı olduğu afişler asarsınız.Doğum gününü beklersiniz.)
(Partiden bir önceki gün.)
H: Hala bana ne kafası aldığını söylemeyecek misin?
S: At kafası.
H: Sen geç dalganı. Benim seçtiğim kişi en büyük hediyenin sahibi olacak haberin yok. Şansı ayağınla tepiyorsun güzelim.
S: Sen de mi hediye vereceksin yoksaa?
H: E tabiki hediye vereceğim. Ama ben kafa takmıyorum. Ben bir prens tacı takacağım.
S: Ohooo oyunbozanlık yapma Harold!
H: Ama ben doğum günü çocuğuyum. (Ellerini çenesinin altına koyup şirinlik yapar.)
S: Kafana kocaman bir cupcake takmak lazım senin! (Harry'nin saçlarını karıştırırsın.)
H: Çok komik! (Sana ciddi bir şekilde bakar.)
S: Senin tak tak şakalarından daha komik olduğu kesin ama! (Kahkaha atarsın.)
H: Son kez soruyorum,ne takacaksın kafana?
S: Toka.
H: Sen bugün fazla mı espritüelsin bana mı yapıyorsun sadece? (Gözlerini kısıp tebessüm eder.)
S: Aa lütfen Styles,hepsi sizin için. Teveccühünüz.Doğum günü gelip çatmıştır ve Harry'nin evine doğru yol alırsın. Koca bir kedi kafasıyla... İçeri girdiğin gibi Harry seni karşılar.
H: Heeeeey! Hoşgeldiniz güzel tatlı kedi. Sizi bu tarafa alalım.
S: Mersi bayım. İyi ki doğdunuz!
H:Teşekkürler!Harry'den ayrılıp kalabalığın yanına yürürsün. İnsanlarla biraz konuştuktan sonra Harry'nin pasta kesme zamanı gelir.
Pasta:
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dream With Harry Styles
FanfictionÖnceden toplanabilen kıvırcık saçlarını kestirmişti. Kıvırcıkları,minik bukleler halinde bir gülden farksız yüzünü süslüyordu. Bazen bir bebek kadar sevimli ve sevecen olan ifadesinde bu gece bir değişiklik vardı,kaşları birbirine yaklaşmış ortaları...