(Harry ailesiyle sizin evin yanındaki eve taşındı.)
Annen:Komşularımızla tanıştın mı tatlım?
S:Hangi komşularımızla anne? Kaç aydır şu dağ başında yanlızız. Halüsülasyon mu görmeye başladın ?
A: Bitanem dağ başı dediğin şehire 10 dakika uzaklıkta.Komşularımız yanımızdaki eve yeni taşındılar. Bir çocuk var senin yaşlarında... Uhmm... Adı sanırım Harry idi...
S:Anne? Beni kandırmıyorsan hemen koşacağım tanışmak için? İnsan görmek istiyorum artık sincap değil?
A:Bitanem seni neden kandırayım? Bak ben de onlar için cupcake yapmıştım...
S:Hadi gidelim o zaman!(Cupcake leri kaptığın gibi koşarsın.)
A:Beni bekleyecek misin?!
S:Tamam anne hadi!(Annenle komşularınıza gidersiniz.)
Anne:(Bu Harry nin annesi olan Anne- Cox olan- ahjsjsj) Hoşgeldiniz Bayan a\a.
Sen de hoşgeldin tatlım! Aman tanrım ne kadar güzelsin!
S:Teşekkür ederim Bayan Anne... (Bu ne lan ajjsksks)
Anne:İçeri geçsenize...
(İçeriye geçersiniz.)
Anne:Harryyyyyy!!! Misafirlerimiz vaaaar! Haroooooold! Harryyyyyy! Sanırım yine müzik dinliyor. Tatlım sen hiç çekinme... Odasına çıkabilirsin. O şimdi bizi duymaz.
S:Peki...
(Harry nin odasına çıkarsın. Kapıyı tıklatırsın. Ama Harry duymadığı için kapıyı açarsın.)
H:(Harry seni görünce kulaklıklarını fırlatır.)
S:Hey... Merhaba...(Selam vermek için elini kaldırırsın.)
H:Uhhmm... Merhaba... Şey... İçeri gelsene...
S:Teşekkür ederim. (İçeri girersin.Harry nin sana gösterdiği koltuğa oturursun.)
Sen... Harry olmalısın?
H:Veee... Sen de s\a?
S:Zaten tanışmışız sanırım? (Gülersin.)
H:Sanırım öyle olmuş...(O da güler.)
S:Senin gamzelerin mi var! (Birden bağırsın.) Uhm... Şey ben... Özür dilerim... Sadece biraz şey oldu... Şeyi çok severim de uhmm..
H:(Kahkaha atar.) Evet. Sanırım onlara gamze deniyor.
S:Evet ondan... (Yere bakarsın.)
H:Hangi okula gidiyorsun?
S:Londra yüksek okuluna. (Ne güzel de sallarım bi alkış.) Sen?
H:Ben de o okula yazıldım...
S:Öyle mi?! Sevindim...
H:Ben de eski okulumdan ayrılmak istemiyordum ama şu an çok mutluyum... Şey için işte okul çok iyi diyorlar...(Kafasını yana çevirip kendi kendine konuşur.) Sus Harry... İyice batırdın. Sus...
S:Cupcake?
H:Ah, hayır annem mi söyledi?
S:Neyi?
H:Cupcake i...(Eliyle yüzünü kapatır.)
S:Nolmuş ona?
H:Takma ismimi herkese söylemek zorunda mısın anne!
S:Ah, hayır sadece sizin için cupcake yapmıştık. İster misin diye sormuştum? (Kahkaha atarsın.) Demek sana cupcake diyorlar Harry... Bu çok şirin!
H:Bu sadece utanç verici...
S:Hayır sen çok sevimlisin ve bu tam senlik bir isim!
H:Cupcake yiyebilir miyiz artık? Çok severim de...(utangaçça tebessüm eder.)
S:Tabi ki. Ben getireyim Bay Cupcake!
H:Ah, hayır!(Cupcake leri almaya gidersin.)
Viiuuvvv... Bitti sonunda... Sonsuzluğa gidecek diye korktum bir an. Azcık döktürdüm sanki hmm? 👌😂😂😂
Çok beklediniz biliyorum ... Umarım beklediğinize değecek bir bölüm olmuştur.😳
Sizi seviyorum.💖😘😘😘
Lütfen bol bool boooool yorum atın.🙌🙌🙌
Tüm sevgilerimle...💜
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dream With Harry Styles
FanfictionÖnceden toplanabilen kıvırcık saçlarını kestirmişti. Kıvırcıkları,minik bukleler halinde bir gülden farksız yüzünü süslüyordu. Bazen bir bebek kadar sevimli ve sevecen olan ifadesinde bu gece bir değişiklik vardı,kaşları birbirine yaklaşmış ortaları...